Авторизація

HomeНовиниВ РайоніКого обиратимемо у місцеву владу?

Кого обиратимемо у місцеву владу?

( 4 Votes )

На сайті Центральної виборчої комісії опубліковано списки кандидатів у депутати Володимирецької районної ради, сформовані районними осередками діючих у районі політичних партій. Таких партій, які боротимуться за місця у нашому багатомандатному виборчому окрузі, десять, і за поданими ними списками до районної ради висуватимуться 229 кандидатів на депутатські мандати.

Так, політична партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність», Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина», Радикальна партія Олега Ляшка й Українська народна партія висувають по 35 кандидатів, політична партія «Прогрес» – 32, політична партія «Українське об’єднання патріотів – УКРОП» – 28, політична партія «Конкретних справ» – 11, Всеукраїнське об’єднання «Свобода» – 9, Європейська партія України – 5, Аграрна партія України – 4.

До Володимирецької селищної ради балотуються 78 претендентів на депутатські мандати. Поміж них – висуванці чотирьох політичних партій: Блоку Петра Порошенка «Солідарність», УДАРу, Української народної партії, Радикальної партії Олега Ляшка та Всеукраїнського обєднання «Свобода».

Серйозна боротьба обіцяє розгорнутися за посади селищних голів Володимирця та Рафалівки.

В обох селищах маємо по шість кандидатів на керівні посади.

У Володимирці серед претендентів на крісло «мера» троє – представники політичних партій (Л.А. Лосінець – від Радикальної партії Олега Ляшка, О.О. Бобрик – від Української народної партії, В.В. Савонік – від Всеукраїнського обєднання «Свобода»). Ще троє – Н.І.Мазур, О.О.Осмолович та В.П.Супрунюк – самовисуванці.

У Рафалівці за посаду селищного голови боротиметься лиш один «партієць» – кандидат від Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина». Решта претендентів, п’ятеро, йдуть на вибори як самовисуванці.

Уточнення

Внаслідок не зовсім правильної інформації, одержаної від Володимирецької територіальної селищної виборчої комісії, публікація «Кого обиратимемо у місцеву владу» («ВВ» за 8 жовтня 2015 року) містить неточність: на посаду голови Володимирецької селищної ради В.П. Супрунюк балотується не як самовисуванець, а від політичної партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність». Зазначаємо також, що у переліку кандидатів на посаду володимирецького селищного голови  слід читати: «Н.В. Мазур, О.Г. Осмолович». Просимо вибачення у вказаних кандидатів та читачів.

  Вл.інф

 

 

Коментарі   

 
-18 # Соломія 07.10.2015, 19:31
Почитала списки, розстроїлась, змін не буде. :cry:
Може хіба з селищним головою повезе і виберуть Наташу Мазур.
Відповісти
 
 
+10 # Гість 07.10.2015, 19:56
Ті самі люди в ту саму хату.
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 12.10.2015, 14:44
В мене вже коло вибору звузилось до 3 варіантів, 1 - викреслити всіх, 2 - УНП - там найменше сумнівних людей, 3 - Батьківщина - там найбільше достойних.
Відповісти
 
 
+33 # Flit 07.10.2015, 20:26
І так - поїхали) Моє бачення в масштабах району:

Аграрна партія України - просто набір людей)

ПАРТІЯ "БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА "СОЛІДАРНІСТЬ" - нинішня влада та їхні друзі

політична партія Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина" - "вибирати можеш все на світі, сину; вибирать не можна тільки "Батьківщину" :)

політична партія Всеукраїнське об’єднання "Свобода" - популісти-"моя-хата-скраю"

Політична партія "Європейська партія України" - ще один набір людей)

Політична партія "КОНКРЕТНИХ СПРАВ" - янтарщики! все конкретно тут)

ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "ПРОГРЕС" - перекрашені вчорашні "рИгіонали"

ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "УКРАЇНСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ – УКРОП" - аналогічно

Радикальна партія Олега Ляшка - популісти-"ми-точно-знаємо-як-треба"

Українська Народна Партія - "динозаври" політики
Відповісти
 
 
+18 # Pepko 07.10.2015, 20:35
> Політична партія "Європейська партія України"

А вони скорочувати свою назву пробували? :lol:
Відповісти
 
 
+7 # Гiсть 07.10.2015, 21:28
Мій варіант:
Аграрна партія України - два брата-акробата лікувались в традиційного і нетрадиційного лікаря, мабуть не вилікувалися ))))

ПАРТІЯ "БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА "СОЛІДАРНІСТЬ" - вчителі, лісники та інші де їх немає

політична партія Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина" - "і так нехр.еново живем, та коли вже влада буде наша?"

політична партія Всеукраїнське об’єднання "Свобода" - на всяк випадок декілька чоловік,що не взяли в УНП виставим, тим більше "крупного перчоного спонсора підчепили"

Політична партія "Європейська партія України" - всі, що є працівники заправок ОЛАС

Політична партія "КОНКРЕТНИХ СПРАВ" - янтарщики,які нікому не потрібні в прохідних партіях

ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "ПРОГРЕС" - "рИгіонали" і тих,кому при них нештяк жилося

ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "УКРАЇНСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ – УКРОП" - я б назва цю партію "ПРОКОП" а не УКРОП

Радикальна партія Олега Ляшка - сміливці,які не бояться, що з них будуть кепкувати

Українська Народна Партія - "динозаври" що вимирають, в депутати області вже вимерли
Відповісти
 
 
-7 # Соломія 07.10.2015, 21:38
А голосувати ж за кого? Одне "ЦЕНЗУРА" :-*
Відповісти
 
 
+11 # Гiсть 07.10.2015, 22:08
По справах судіть...
Відповісти
 
 
-6 # Соломія 07.10.2015, 22:15
А ви думаєте я по зовнішності суджу? По справах, по справах.
Відповісти
 
 
+11 # Гiсть 07.10.2015, 23:06
ви так добре всіх знаєте,що по бл..них справах всіх оцінюєте? :lol:
Відповісти
 
 
+3 # Соломія 08.10.2015, 10:49
Та кожен судить в міру своєї розпушеності, я не в прямому значенні мале це слово, інитимні подробиці життя депутанів мене мало цікавлять, я маю на увазі бігання з одного виборчого списку в інший, все керують нами і керують, а Володимирець все занепадає і занепадає. Нових лиць одиниці.
Відповісти
 
 
+18 # Flit 08.10.2015, 19:49
(видалено модератором зг. пункту 1.10 правил сайту)
Відповісти
 
 
0 # Гість 08.10.2015, 20:27
подібні "рухи" багато хто із представлених вище проробляли і в теперішній час і не одноразово
Відповісти
 
 
+5 # Flit 10.10.2015, 10:15
Напишіть статтю, я та інші відвідувачі сайту з радстю почитаємо.
А так - ви просто камінь у воду кидаєте.
Відповісти
 
 
+21 # Гiсть 08.10.2015, 21:58
не троє а мінімум пятеро ще брат і дружина
а ще дехто з родичів "сховався" під іншими прізвищами
то скажіть навіщо Інга цим злод.ям рейтинг наганяє???
вона сама може і не пройти, а один із прокопів може пройти (маю на увазі перший)
Відповісти
 
 
+23 # Flit 08.10.2015, 23:26
Так, може й більше. Ці троє просто в очі одразу кидаються.
За Інгу - приклад Верховної Ради яскраво нам демонструє, що хороший волонтер - не завжди хороший політик, а частіше - і зовсім навпаки.
Коротше, вона попала в погану компанію партію.

Поки Порошенко успішно для України провадить пункт за пунктом мінських домовленостей, заручившись підтримкою всього цивілізованого світу, Тимошенко, Ляшко, Тягнибок та інші "укропи" з усіх сил розхитують човен, аби понизити рейтинг Президента і відхопити лишні проценти на виборах.
Їм абсолютно начхати на майбутнє держави, на авторитет країни в світі, на гігантський труд по нормалізації конфлікту на сході, на життя людей. А місцеві кандидати лише яскраво підкреслюють, який їхня партія насправді фарс та пустишка.
Відповісти
 
 
-15 # Соломія 09.10.2015, 11:08
Ну на рахунок Інги, Ви мабуть трохи помиляєтесь, Верховну Раду і районну порівнювати не можна. Для цього рівня вона підійде, по крайній мірі не спортить. А взагалі Ви праві, хороший волонтер не може стати хорошим політиком - бо зовсім різні склади розуму.
Для району конче необхідні не "твари дрожащие". Нажаль в усіх разом списках і 10 людей не нарахується достойних.
Відповісти
 
 
+23 # Flit 10.10.2015, 10:11
Ні, не помиляюся. І зараз вам це докажу.
Скажіть, будь-ласка, КИМ БУЛА ІНГА ДО ВІЙНИ?

В місцевій політиці треба послідовні та далекоглядні люди-господарни ки, а не радикали чи революціонери.
Відповісти
 
 
-16 # Соломія 10.10.2015, 23:02
Так а де докази, що Інга не зможе стати людиною-господа рником, адже вона змогла організувати почтачання бійців. А в чому її радикалізм і революционізм проявляється? І хто ж такі в нас достойні люди-господарни ки?
Відповісти
 
 
-4 # Flit 10.10.2015, 23:55
Інга зараз оточена однодумцями, має чітко окреслену мету, не зобов’язана нікому звітуватися.
На офіційній ж посаді будуть оточувати конкуренти, може й відверті вороги, вибір пріоритетних задач буде дуже туманний, необхідно буде звітуватися перед виборцями та контролюючими структурами.

Радикалізм і революціонізм проявляється (от так сюрприз!) в заграваннях з одноіменними та супутніми їм політичними силами.

Достойні люди господарники? Ті, хто без криміналу добився успіху в господарюванні :lol:
Охремчук Олександр Ілліч, Бортник Петро Петрович, Антонич Володимир Петрович і напевно ще є, яких я не знаю.
Відповісти
 
 
-8 # Соломія 11.10.2015, 08:01
Радикалізм і революційність в заграванні з іншими силами? Це щось нове в політиці :lol:
Таких господарників як ви назвали вистачає і в інших списках: Бортнік Віктор Миколайович (Батьківщина), Безушко Валерій Арсенійович (Свобода), Присяжнюк Мирослава Михайлівна (Ляшко), Діжурко Анатолій Валерійович (Конкретні справи).
Відповісти
 
 
+12 # Flit 11.10.2015, 09:00
Підтримка партії - це підтримка її ідеології. Що тут нового?

Перечислені вами люди або нечисті на руку, або не надто успішні в своїй справі.
Відповісти
 
 
+27 # Гість 09.10.2015, 08:40
Інга та компанія таків самі як і вони.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 10.10.2015, 08:38
Тут багато обговорювали Інгу, чого йде в депутати, чого в одному списку з мутними людьми. А в мене питання до головного редактора Володимирецьког о вісника Сергія Скібчика. Чого ти йдеш в депутати? Що принесеш в Раду? Якщо за період роботи в газеті ти не спромігся ні разу висловити свою особисту думку, що до ситуації в країні. І чи не стидно тобі бути в списку, адже там компанія теж не айс?
Відповісти
 
 
+18 # Flit 10.10.2015, 10:18
Розгадка дуже проста - Скібчик в безкомпромісній опозиції до Хоружого.
Тому вибрав партію з аналогічною позицією.
А потім виявилося, що і в іншому він такий самий, як вони :D
Відповісти
 
 
-9 # Гiсть 10.10.2015, 11:43
Колись один главврач став депутатом облради і що воно йому дало?
Відповісти
 
 
+8 # Flit 10.10.2015, 19:40
Не знаю, треба в нього спитати.
Відповісти
 
 
-7 # Гiсть 10.10.2015, 20:43
здається його звільнили?
Відповісти
 
 
+1 # Боря 11.10.2015, 08:40
:lol:
Відповісти
 
 
+11 # Flit 10.10.2015, 10:14
Не згідний з модератором щодо видалення мого допису (видалено модератором зг. пункту 1.10 правил сайту) Я ж навів факти, а не безпричинно його в чомусь звинуватив.
Можете йому зателефонувати і провести журналістське розслідування, тоді впевнитесь в правдивості моїх слів.
Відповісти
 
 
-12 # Administrator 10.10.2015, 10:33
Шановний Flit, без пред’явлення доказової бази Ваші слова - просто слова. Тому такі коментарі, не лише Ваші, а й інших користувачів, будуть модеруватись/видалятись.
У важкий для країни і нас усіх час, коли суспільство і так "наелектризован е" до небезпечної межі, велике прохання: будь ласка, будьте толерантними до співрозмовників та опонентів. Не кидайте голослівних заяв, якщо не можете їх підтвердити фактами.

Дякую за розуміння!
Відповісти
 
 
+5 # Flit 10.10.2015, 19:42
Я не кидав ніяких заяв, а якраз навів факти.
Відповісти
 
 
+8 # Гiсть 10.10.2015, 11:43
Шановний Фліт,невже не зрозуміли: не можна писати на "однопартійців" головного редактора ,а на інших - можна...
Відповісти
 
 
+17 # Flit 10.10.2015, 19:43
Шановний гість, я писав про місцевого лідера партії "УКРОП".
Коментарі про БЮТ, як не дивно, не стерли.
Відповісти
 
 
0 # Гість 11.10.2015, 14:10
Ничто так не украшает человека, как дружба с собственной головой.
Відповісти
 
 
-21 # Гість 09.10.2015, 08:41
Аграрну партію створювали Бобрик і його любі друзі.
Відповісти
 
 
+38 # Гість 09.10.2015, 11:11
А ще Бобрик перший політ на місяць організував, а ви й не знали.
Відповісти
 
 
-13 # Соломія 09.10.2015, 11:23
Брехня, якби організував, то Володимирецький вісник про це написав би і фото розмістив.
Відповісти
 
 
+15 # Гість 09.10.2015, 11:42
Володимирецьког о вісника в той час ще й не існувало.
Відповісти
 
 
+20 # Pepko 09.10.2015, 14:33
"Ленінська зоря" :lol:
Відповісти
 
 
+24 # Гість 08.10.2015, 09:11
А де список 78 кандидатів у депутати до селищної ради ???
Та коли і де населення зможе прочитати про їхні "обіцянки"?
Відповісти
 
 
+11 # Гість 09.10.2015, 09:07
Яке вдале фото автор підібрав до цієї статті :)))
Відповісти
 
 
-14 # Соломія 09.10.2015, 11:12
В мене таке враження, що на сайті сидять лише Бобрик і К. І тиснуть лайки і антилайки. :-*
Відповісти
 
 
+15 # Гість 09.10.2015, 13:05
А в мене таке враження, що на сайті сидять кілька "гостей" і Соломія - невтомна трудівниця Клави і Моні.
Відповісти
 
 
+13 # Гість 09.10.2015, 13:19
..ні..крім даних осіб ще на сайті постійно сидиш ти..вже точно зібрала б кагорту "прибічників", сформувала б нову партію і пішла б в районні депутати...авос ь на Володимиреччині стало б краще жити...
Відповісти
 
 
+22 # Pepko 09.10.2015, 14:31
Ти надто переоцінюєш зацікавленість людей твоїми дописами, а "Бобрика і К." цим сайтом.
Відповісти
 
 
-13 # Соломія 09.10.2015, 16:02
А як Ви поясните те, що у всіх коментарях що хвалять Бобрика - стоїть багато "+", а в усіх що критикують багато "-", а результати багатьох виборів показують, що Бобрик не має підтримки у населення. І до речі ти ж надіюсь не прес-секретар Бобрика, щоб за нього стверджувати.
Відповісти
 
 
+8 # Боря 09.10.2015, 18:05
Пані Соломіє, ви погано цікавитеся результатами виборів.
Відповісти
 
 
+3 # Боря 09.10.2015, 18:22
http://www.cvk.gov.ua/pls/vnd2012/wp338?PT001F01=900&pf7331=155
Відповісти
 
 
-15 # Соломія 09.10.2015, 20:01
Ви приводите статистичні дані, а статистика і реальність не завше співпадають. Навіть я у 2012 році голосувала за Бобрика. Але одне вибирати між невідомими тобі фаміліями, хапугою-Сорокою , "солоденьким" Яніцким і рідним Бобриком. А зовсім інше бути його прихильником. Покажіть мені фото хоч одного заходу, організованого Бобриком - куди прийшло багато людей і я заберу свої слова назад. Я не можу сказати, що Бобрик погана людина, та правильно тут підмітили - "динозавр", що вимирає. А я не хочу, щоб Володимирець вимирав.
Відповісти
 
 
+21 # Flit 10.10.2015, 10:30
Ви однобоко трактуєте мій жарт про партію УНП. Динозавр в першу чергу могутня істота, що внесла непомірний вклад в розвиток життя на Землі.
І незалежні ми зараз завдяки "динозаврам" у 1989-1991 роках.
Відповісти
 
 
-16 # Соломія 10.10.2015, 22:53
Доречі, боротьбу за незалежність розпочали шахтарі Донбасу.
Відповісти
 
 
+3 # Боря 11.10.2015, 08:25
в 2014 році
Відповісти
 
 
+11 # Flit 11.10.2015, 09:10
Ну, то ви трохи перегнули.
При союзі шахтарі жили краще, ніж представники інших робітничих професій. 2 місяці відпустка, обов’язкове щорічне санаторне лікування.
А от в останні роки економічна ситуація дуже погіршилася, затримання зарплати було звичним явищем.
Тому шахтарі не почали, а підтримали вихід України зі складу СРСР, але більше з переконань, що в Україні "буде як колись", не треба буде "годувати Москву" і т.д.
Відповісти
 
 
-11 # Соломія 09.10.2015, 21:10
А до речі в 2012 році Володимирчани у виборах надали перевагу Бобрику та Партії "Батбківщина". За БАТЬКІВЩИНУ проголосувало більше 1200 виборців, а вже в 2014 році за БАТЬКІВЩИНУ ледь назбиралось 150 голосів, так що не згадуйте те, що було за царя Гороха.
Відповісти
 
 
+11 # Боря 09.10.2015, 23:50
Ви самі написали що результати багатьох виборів, я лише навів приклад щодо підтримки Бобрика на виборах. Подивіться результати 2010 року по Володимирцю до районної ради. А 2014 рік наскільки мені відомо Бобрик нікуди і не балотувався. І які ви мали на увазі результати багатьох виборів?
Відповісти
 
 
+17 # Pepko 09.10.2015, 20:16
Елементарно - його електорат вміє користуватися інтернетом і активно підтримує свого кандидата :D
Відповісти
 
 
-17 # Соломія 09.10.2015, 20:44
Оцей електорат тисне лайки і антилайки? Та ніхто і не сумнівався. :lol:
Відповісти
 
 
+12 # Боря 09.10.2015, 23:51
Цьогорічні фото слабо знайти?
Відповісти
 
 
-11 # Соломія 10.10.2015, 07:33
Та хоч і цого року, так де шаленна підтримка? Де хоч одна людина до 40 років.
Відповісти
 
 
+21 # Pepko 10.10.2015, 09:32
Ти або просто знущаєшся, або сліпа. По-перше, навіть на цьому неякісному фото можна розгледіти людей до 40 років. По-друге, звідки взагалі ця цифра? Людей після 40 років за комп’ютер не пускають чи що? Ну і по-третє, з чого ти взяла, що фото є прямим мірилом кількості виборців? Хто мішає не брати участь в фотосесіях, але ставити "галочку" у бюлетені?

В тебе просто вже "бобрикофобія" якась розвинулась, їй-Богу.
Відповісти
 
 
+21 # Боря 10.10.2015, 09:40
Роздивіться уважно фото, знайдете людей і до 40 і навіть до 30.
Відповісти
 
 
+22 # Pepko 10.10.2015, 09:43
І навіть до 10, якщо на те вже пішло :lol:
Відповісти
 
 
+14 # Боря 10.10.2015, 09:50
Згідний!!! :lol:
Відповісти
 
 
-12 # Гiсть 10.10.2015, 12:26
І навіть один "за 200", якщо вже бути до кінця чесним, але по церковному - кусок каменю, істукан, а біля нього молебень... Нова Церковна Політика! :-x
Відповісти
 
 
+15 # Pepko 10.10.2015, 12:37
Ваш цинізм щодо Кобзаря не зовсім тут вдалий.
Відповісти
 
 
-13 # Гiсть 10.10.2015, 11:49
Чого це бобриківці свої мінусують? Самі фотографувались самим і не подобається :eek:
Відповісти
 
 
+12 # Боря 10.10.2015, 13:24
мінуси щодо коментаря а не фото
Відповісти
 
 
+18 # Гість 10.10.2015, 15:13
хмм....а після сорока років якісь неповноцінні люди??? :eek: :cry:
Відповісти
 
 
+23 # Flit 10.10.2015, 10:24
Чому ви думаєте, що ці люди не можуть тиснути лайки? Руки ж у всіх є.
Я бачу, що до вас на цьому сайті ставляться переважно ворожо і починаю розуміти чому.
Ви елементарно не поважаєте інших людей, а от себе вважаєте експертом у всіх справах. Це, знаєте, трохи роздражає, звідси і мінуси.
Відповісти
 
 
-10 # Соломія 10.10.2015, 15:19
По перше, я мала на увазі не свої коментарі, а взагалі картину в любій статті, навіть якщо я її не коментую. По друге - не пріплітайте мені того чого немає. Я поважаю людей. Ним я висловлюю підтримку на цьому сайті. Я поважаю Інгу, Москальця, Рибака, Люду Волчецьку (як вчительку), Шевчука. А за що мені поважати тих, хто своїм керуваннням і біганням з партії в партію привів до розрухи в моєму містечку. Назви мені що несправедливого я сказала. Конкретно.
Коли я читаю ці списки, то вити хочеться. Мами уявіть, що з вашою дитиною сталась біда, її терміново потрібно транспортувати в область, а цього ніхто не буде вирішувати. Бо вся медична верхушка буде на сесії. Всі до одного в нас же хочуть бути депутатами. І це тільки маленький приклад абсурдності цих списків.
Відповісти
 
 
+11 # Flit 10.10.2015, 20:15
З перечисленого вами списку знаю лише Інгу. І взагалі, цей список, як ваша спроба викрутитися, визиває лише посмішку. А маму чому до нього не включили? Не поважаєте чи що?
І не "тикайте" мені, будьте ласкаві, ми з вами на брудершафт не пили.
Ще раз, знову конкретно - ви образили людей на першому фото своїм коментарем.
А тепер з’їжджаєте на списки, медичну верхівку і гіпотетичні ситуації з чужими дітьми.
Відповісти
 
 
+12 # Гість 10.10.2015, 21:42
Ви відкрийте статтю, де було відкриття парку розваг для дітей за допомогою Мялика і прочитайте, як паплюжила Соломія його. Вона знаходить "героя" для своїх монологів і починає "чихвостити" . Цікаво, чому вона ще не переключилася на статтю про "100 днів Х.В.І."? ЧИ це їхній персонаж?
Відповісти
 
 
-12 # Соломія 11.10.2015, 08:03
Якщо я образила людей на фото, я вибачаюсь, я не мала на увазі лиш те, що в Партії немає молоді, а це вказує на її не популярність і вимирання.
Відповісти
 
 
+17 # Боря 11.10.2015, 08:22
Соломіє, ви спочатку перегляньте виборчий список УНП, а тоді робіть висновки чи це вимираюча партія чи ні.
Відповісти
 
 
-9 # Соломія 11.10.2015, 08:51
Да яка різниця хто в списках, ви рахуєте що Безушко став ярим Свободівцем раз він в списках. А реалії життя такі, що всі партії до однієї не мають підтримки в людей, так більшість за когось проголосує, бо треба за когось. І я проголосую і не виключено, що за УНП. Та змін же не буде, бо як вони працювали раніше, так будуть і далі. А я хочу змін.
Відповісти
 
 
+13 # Flit 11.10.2015, 09:05
Та є різниця, хто в списках.
Ну не підтримала б людина партію, зовсім далеку від її поглядів та переконань.
Відповісти
 
 
+12 # Боря 11.10.2015, 09:54
Спочатку пишете що УНП вимираюча партія, там нема молоді. Далі спригуєте зі своїх слів і вже яка різниця?Навчіть ся визнавати свої помилки.
Відповісти
 
 
-10 # Соломія 11.10.2015, 18:11
Спеціально перечитала списки, я на збори не ходжу, а на Володиимрецьких заходах нікого молодого не бачу, так я і в списках не побачила Володимирецької молоді.
Відповісти
 
 
+8 # Боря 11.10.2015, 21:32
А що до районної ради повинні тільки Володимирецькі іти?
Відповісти
 
 
-7 # Соломія 11.10.2015, 21:58
Я пишу тільки те що бачу і відчуваю. Може по Озері чи Новаках всі ходять і УНП прославляють. В Володимирці ж я бачу, що 80% не підтримують жодну партію, а голосують просто бо за когось потрібно. В УНП не з'являється нового покоління, а колись Молодий Рух не прижився в партії.
Відповісти
 
 
+9 # Боря 12.10.2015, 11:28
Ви пишите що в УНП нема молодоко покоління. А ви вкурсі що самий молодший депутат у Володимирецькій районій раді шостого скликання саме від УНП?
Відповісти
 
 
-9 # Соломія 12.10.2015, 11:45
Один в полі не воїн.
Відповісти
 
 
+11 # Боря 12.10.2015, 12:31
Я вам про молоде покоління, а ви як завжди на своїй хвилі.
Відповісти
 
 
-5 # Соломія 12.10.2015, 13:27
Так і я Вам про те ж саме, наявність одного чи двох молодих людей в списках, не робить партію популярною серед молоді і населення.
Відповісти
 
 
+5 # hope 09.10.2015, 14:33
Виборы, виборы!!! Кандидаты п.....! Як говорять, слів із пісні не викинеш...
Відповісти
 
 
+5 # Гість 09.10.2015, 15:49
Кандидати 3.14дери.
Відповісти
 
 
+7 # Pepko 09.10.2015, 20:12
На вітчизняний товар переходьте вже)
Ось стара, але досі актуальна:
http://pleer.com/tracks/6864560eix1
Відповісти
 
 
-8 # Siegfried 10.10.2015, 06:36
Гутен морген, майне лібер камераден! Доброго ранку, мої любі друзі. Ми з вами всі дуже чесні, мудрі, грамотні і працьовиті. Наші руки нічого не брали, не крали і не прали. :-) Отож, наступного разу йдемо в депутати, мери, шмери поки ми не пенсіонери. Покажемо як потрібно працювати.
Це я кажу і жартома, і всерйоз.
Я ось котрий день спостерігаю за кузнецовською "Силою людей". За їх агітацією, за розмовами людей у підтримку цих кандидатів. Це щось нове, і на мою думку, прогресивне, не динозавровимира юче. А про їхнього Жданюка, який, в принципі, не поганий хлоп, ніби й патріот, ще раз повторюю - його час минув.
Усім бажаю сьогодні гарного дня, багато грибів, легкого пару, відмінної роботи пральних машин, цікавих зустрічей, хорошого змістовного відпочинку.
Відповісти
 
 
+8 # Гість 10.10.2015, 10:02
Здоров був, брате німец.Як твої дела.У нас з Миколою твоїм дружбаном хорошо.Дружно оба ідемо в дєпутати.Нас у якусь партію записали,бо писали всіх на розхват,і галопом, то іщи в списках партєйних.Де я то точно не знаю,а от Микола дружбан у списку в свого тьоскі,ну в єтих нетрадіционно зорентированих. Так шо до встречи на первой сєсиї,к стати, во всех партєйних списках народ подобраний под стать нам з Миколою,в основном,так шо буде весело.Микола каже шо і ти,як і он проходной.
Відповісти
 
 
-4 # Соломія 12.10.2015, 11:43
100 балів. Оце класно описали всю суть партійних списків "Нас у якусь партію записали,бо писали всіх на розхват,і галопом, то іщи в списках партєйних.Де я то точно не знаю, ,к стати, во всех партєйних списках народ подобраний под стать нам з Миколою,в основном,так шо буде весело."
Відповісти
 
 
+16 # Гість 10.10.2015, 11:07
Сперечатись можна довго, але вибори не за горами і потрібно прийти на вибори та вибрати кандидата. На мою думку, ті хто були вже при владі показали на що вони здатні і ми бачимо "результати" роботи. Перед виборами знайшлись кошти на ремонт доріг? А до цього ? Що було зроблено і чи буде звітуватись керіництво перед громадою про результати своєї діяльності.
Немає коштів - це все що ми чули!
Завтра зустріч з кандидатами, давайте послухаєм що реально вони пропонують для розвитку нашого Володимирця без популістичних гасел.
Відповісти
 
 
0 # Гість 10.10.2015, 22:09
А від якої партії іде Інга, щось не бачу її в списках?
Відповісти
 
 
+5 # Гість 11.10.2015, 18:46
Тема обговорення кандидатів викликала досить бурхливе обговорення на сайті. Та хотілось би почути що дала вам зустріч з кандидатами на посаду "мера" Володимирця? Послухали ? Визначились? Чия програма більш преконлива та реалістична?
Відповісти
 
 
+9 # Гість 11.10.2015, 18:54
Шановні гості сайту! Всі активно обговорюють кандидатури кандидатів, а от на зустріч сьогодні мабуть ніхто і не прийшов . Обираєм сільського голову, висловлюємося про них кожен на свій лад . Треба було їх послухати,задат и питання.Особлив а деталь :в газеті дали об'яву про дебати 11.10.,а час не вказали! От і думай кому це вигідно?В залі максимум 25 людей!Це наша байдужість? Після виборів скажем ,що обрали не того .Люди схаменіться ,включайте активність,не будьте байдужими до свого майбутнього!В Донецьку теж думали що все якось мине!
Відповісти
 
 
+9 # Гість 11.10.2015, 22:54
Дуже шкода що на сьогоднішню зустріч з кандидатами на посаду голови прийшло так мало людей. Невже всі такі байдужі? Чи може насправді нема різниці хто керуватиме нашим містом?Заочно судити ? Але мабуть оголошення без вказування часу зробило свою справу.Кому це вигідно? Гість.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 12.10.2015, 09:15
Всі живемо в одному селищі , знаємо майже все друг про друга...Люди голосуватимуть не за обіцянки, а за те що доброго зробили кандидати в мери ДО виборів...тому і не було багато людей на зустрічі ;-) :eek:
Відповісти
 
 
-6 # Соломія 12.10.2015, 11:51
Та не те що байдужі, просто на питання які люди хочуть почути відповіді, їм ніхто не відповість. Та й не всі питання люди наважаться запитати. :-*
Відповісти
 
 
+6 # Гість 12.10.2015, 12:46
Які вже такі питання хочуть люди задати ,що аж бояться? Все бояться, все не наважуються. А кого боятись,чому не наважитись спитати .Ми обираєм - нам і хай звітуються!Зарп лату отримують !Не крісло красить людину .І давайте від" совдепії" вже відмовлятись.По важатимем самі себе , то і нас поважатимуть.Ми не дурні !Теж люди і повноцінні громадяни країни.
Відповісти
 
 
-7 # Соломія 12.10.2015, 14:24
А взагалі коли читаю ВВ чи polissya.net, в мене таке відчуття, що я потрапляю в "илюзорный мир". І пояснення цьому я не могла знайти, та сьогодні відповідь мені підказав мій товариш і Ваш вірний слуга Сергій Скібчик і для мене все стало на свої місця. Його світлина мені все прояснила. :lol:
Відповісти
 
 
+11 # xosяin 12.10.2015, 15:19
То ви таки дружні із Скібчиком, Соломіє? 8) А ганьбите його для його ж піару? :-* :o
Відповісти
 
 
-12 # Соломія 12.10.2015, 15:24
Брехати не буду, що дружні років 15 чи й більше, та я йому і в очі кажу, що як редактор він не вдалий. І піар тут не до чого. Ми не настільки дружні, щоб я переступата через свої відчуття через його кар'єру.
Відповісти
 
 
+17 # Гість 12.10.2015, 16:07
Ви Соломіє напевно невдале кохання редактора?
Відповісти
 
 
-12 # Соломія 12.10.2015, 18:09
З такими питаннями до редактора :oops:
Відповісти
 
 
+12 # Боря 12.10.2015, 18:47
Шо нібудь! РЕЧІ ДЛЯ МАЛЕЧІ.
Відповісти
 
 
+14 # Гість 13.10.2015, 09:33
Боря, ти класний. Вона тут розпиналася, а ти трьома словами її заткнув
Відповісти
 
 
-7 # Соломія 13.10.2015, 13:07
Чим заткнув? Я і ніколи не сумнівалась, що Скібчик чи модератор мене зілье, та це на їх совісті, та я особливо і не ховалась, бо реєструвалась під публічною електронкою, яку пробити 10 секунд, те що адміністрація відкрила мене, тільки підтвердило мою думку, що не пов'язаних людей з сайтом тут мало :sad: Скажу лише словами редактора "журналістський цинізм" :sad:
Відповісти
 
 
+9 # Боря 13.10.2015, 13:25
Невиніть невинних людей. Для комп'ютерщика вичислити великих зусиль непотрібно. Достатньо було прослідкувати декілька днів за вашими кометарями. :lol:
Відповісти
 
 
-7 # Соломія 13.10.2015, 14:47
А чого прибрав саме важливе слово? Спеціально?
Відповісти
 
 
-7 # Соломія 13.10.2015, 15:40
А скажи, для чого ти особисто це зробив? Адже політика сайту анонімність? Ти хотів мені показати що знаєш хто я? Написав би мені особисто. Чи так приємно показати всім, навіть анонімно не пишіть те що думаєте, бо ми взнаємо, оприлюднимо і начувайтесь. Я чекаю чесної відповіді, не напишеш - ти тоді не вартий поваги.
Відповісти
 
 
+4 # Боря 13.10.2015, 19:29
Вашої поваги я не сильно й добиваюсь, а люди які мене знають поважають і без вас. З давніх - давен засоби масової інформації не були спрямовані на дотримання анонімності авторів матеріалу на своїх шпальтах, тим паче свою анонімність ви не сильно й приховували, про що самі ж і говорили. Наразі рекомендую змінити свій нік на ПІБ. А якщо ви сильно обурились - свій бурний порив на цьому сайті вилліть у конкретну справу, бо якщо щесно - ви тут сильно всім набридли. :P
Відповісти
 
 
-10 # Соломія 13.10.2015, 19:42
Що слабо сказати, що так боретесь з невигідними коментарями?
Відповісти
 
 
+14 # Administrator 13.10.2015, 14:31
Шановна Соломія!
Ні редактор, ні модератор Вас на "зливав". Залишайте, будь-ласка, свої домисли при собі.

P.S. Ви не надто і старалися бути інкогніто. Чи не так? Тож не варто на когось ображатись. ;-)
Гарного дня!
Відповісти
 
 
-9 # Соломія 13.10.2015, 14:43
Які образи? Як би я хотіла б, то ні хто не занав би. Але так будо веселіше. Особливо дивитись ок однобоко дехно мислить, що вважав мене Наташою Мазур. А ми не те що не спілкуємось, навіть не вітаємось один з одним. З другої сторони, тепер я можу аргументувати свої слова, раніше не хотіла, бо це мене явно викрило б.
Відповісти
 
 
+10 # Гість 13.10.2015, 15:00
Так для чого була ця гра, Соломіє,щоб було веселіше жити, бо вдома скучно сидіти?
Я ніколи не вдавалася до полеміки на сайті, але твої "догми" і "нравоучения" не змогли не "зачепити" і я так розумію (по збільшенню кількості відгуків), що не тільки мене одну. Скількох людей ти обирала "героями" свої монологів для долання нудьги...
А то ".. щоб було веселіше.."
В житті я про тебе була кращої думки.
Відповісти
 
 
-11 # Соломія 13.10.2015, 15:37
Так скажи, що образливого я скзала, а я скажу, чому так думаю. Адже думки так просто не беруться, в них є підгрунтя.
Відповісти
 
 
+17 # Гість 13.10.2015, 16:47
..не починай йорзатися, як шкідливий кіт. Всі про всі твої "переконання" читали, починаючи від денропарку Мялика,"галочко вих" заходів по збору канцтоварів для дітей сходу, УНП та її членів і т.п.
Підгрунтя є не тільки у думок, але і у діях також. І за все треба бути відповідальним.
Стільки на сайті ти накляцала, що сітку для АТО точно сплела б.
Відповісти
 
 
-16 # Соломія 13.10.2015, 18:17
Я і надалі рахую майданчик піар-акцією, збір канцтоварів галочковим заходом, а УНП партією що втратила час. Це злочин?
Відповісти
 
 
+18 # Гість 14.10.2015, 12:47
Це не злочин. Це діагноз. Лікується часом і обставинами. Не переживай з цього приводу. Це перехідний вік. Одужуй,голубонь ко.
Відповісти
 
 
-17 # Соломія 13.10.2015, 16:24
І до речі, це була не гра. Я завжди дуже багато читала і роздумувала. В житті мені вдалось попрацювати в різних сферах : державній організації, недержавній благодійній і бізнесі. Пожити на Західній Україні і на Донбасі. Я бачила життя з різних сторін і не просто так пишу, а те що я бачила і відчувала. Можна думки ніколи не афішувати і тоді вони з'їдають людину з середини. Можна їх висловлювати і звільняти місце для інших думок. Одного дня ти думаєш так. А вже через день по іншому. Багато моїх думок міняється туди сюди. До Майдана я думала по одному, від Майдана і до здаття Дебальцевого по іншому, тепер ще по іншому. Може взавтра я буду думати ще по іншому. Та я по крайній мірі думаю. Я не завжди права. Я запалююсь як запальничка. Інколи мене захоплює спор за ради спору. Та мені не байдуже що відбувається, я хочу жити у Володимирці, бо люблю його. А якщо він не буде мінятись, я знаю що прийдеться виїжджати, а так не хочеться.
Прошу всіх добре думати коли будете обирати місцеву владу.
Та все ж я рада, що розшатала цей сайт.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 13.10.2015, 15:24
Деякий час слідкую за сайтом .Дивне враження. Перепалка двох "нібито" знайомих людей.Зустіньте сь і поговоріть.Якщо зачіпаєте конкретних людей , то познайомтесь з ними для початку! Або вже висловлюйтесь конкретно.Задай те запитання - отримаєте відповідь.Знаю Н.Мазур особисто ,вона не асоціюється з завуальованою особою,скоріше пряма і різка. Sem
Відповісти
 
 
+8 # Гість 13.10.2015, 16:40
Шановна Соломіє! Вам треба створити групу ! Свою групу . Можливо до вас приєднаються і інші . Тут хочеться прочитати думки і коментарі до конкретної теми.А саме-щодо виборів ікандидатів.
Відповісти
 
 
+1 # Гiсть 14.10.2015, 21:58
Василь Симоненко – Лебеді материнства
......
Будуть тебе кликать у сади зелені
Хлопців чорночубих диво-наречені.

Можеш вибирати друзів і дружину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину.

Можна все на світі вибирати, сину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину.
......
Весна 1962

пророчі слова...
Відповісти
 
 
+16 # Гість 16.10.2015, 08:48
Соломія,таке відчуття що у вас у житті не хватає чоловічої уваги! Ви сидите день і ніч на цьому сайті і в своїх коментарях хочете поставити себе самою доброю,адекватн ою та розумною.....Ал е то далеко не так! У ваших коментарях ще більше пропаганди і агітації.....не суньте свій ніс куди не треба!
Відповісти
 
 
+5 # Гість 17.10.2015, 11:32
Шановні Володимирчани !Дивлячись на кількість переглядів , звертаюсь до всіх небайдужих. Конкретна сім'я з Красноармійська ,яка прихистила 28 дітей біженців з них 22 школярі ,просить допомоги з продуктами харчування.Є потреба в овочах ,олії ,борошні,цукорі ,побут.хІмії і таке інше.Певну кількість шкільного приладдя,що збирали діти, було їм направлено.Але потреба ще є.Якщо в когось є бажання поспілкуватись особисто з цими людьми дам координати.Мій телефон на банері волонтерцентру.
З повагою Наталія Мазур.
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 19.10.2015, 16:20
А в мене ще останнє питання і буду займатись власними справами. Це питання до Сергія Скібчика. Ти ж розумний хлопець і прекрасно знаєш, що суспільство держитьсяч на трьох стовпах - державні структури, бізнес і ЗМІ. Бог дав тобі можливість у нас в районі керувати третьою владою. То поясни мені і разом суспільству, як так вийшло, що в газеті не знайшлось місця, щоб пояснити людям процедуру цих виборів і суть нового закону. Чому про те, що якщо депутат на своему участку навіть набере 90% голосів виборців, а його партія не набере прохідного бала, то депутатом він так і не стане. А я то думаю, чого так бідну Інгу поганять, а щоб не притягувала голоси до своєї партії. Чого про особливості місцевих виборів ми дізнаємось від центральних ЗМІ, а не власних? То що це говорить:
-просто недбалість;
- "демократія" по-українськи - будемо писати про про фестивалі, ремонт доріг, "припинення" видобутку бурштину - нехай буде ілюзія змін;
- чи спеціально не інформуєте виборців?
Відповісти
 
 
+6 # xosяin 20.10.2015, 09:40
Соломіє, ви теж, мабуть, погано читаєте газету: про особливості нового закону про місцеві вибори було у №35 і в № 40. Якщо ви так прекрасно у цьому розібралися, то чому не завдали собі клопоту написати статтю-роз'ясне ння хоча б на сайті?
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 20.10.2015, 09:57
А може мені операцію комусь зробити, чи сукню пошити? Чи може нехай кожен виконує свою роботу? Мені цікаво чому редакція не робить ні чого, щоб людям стало зрозуміло що і до чого, адже вона, а не я, є ЗАСОБОМ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, саме вони, а не я є третьою владою (і в нашому місті єдиною), саме вони, а не я отримують зарплату за підготовку статтей. Ось тому я не зобов'язана писати статті, а вони мають. Всім рекомендую просто подивитись цей сюжет tsn.ua/video/video-novini/viborci-vzhe-mali-otrimati-zaproshennya-na-golosuvannya-nastupnoyi-nedili.html?type=1553
Відповісти
 
 
+5 # xosяin 20.10.2015, 11:44
Ви глухі? Чи свідомо не бачите того, що не хочете бачити? Було в газеті!
Відповісти
 
 
+3 # Siegfried 20.10.2015, 12:41
Зараз саме той момент, коли тьотка Соломія нагадує мені бабусю Юлю Тимошенко на дебатах у Шустера. Як взяла свою лінію, так і мчить на всіх парах, не слухаючи чиїхось доводів, коментарів, заперечень, поки не вискаже своє. І це мабуть теж не погано.
Відповісти
 
 
-6 # Гіcть 20.10.2015, 17:50
Як ти Сергію можеш свого боса Юлю так принижувати,йду чи на вибори під її прапорами?
Відповісти
 
 
+2 # Siegfried 20.10.2015, 21:52
1 - Вона не боса Юля...вана в басаніжках на каблуках. І не моя.
2 - А ще в мене нема її прапорів.
3 - Я не Сергій. Я Siegfried. Той Сергій, якого Ви маєте на увазі, не опускається так низько щоб ось тут гратися, як ми з вами, під різними ніками і неопізнаними Гостями, не тролить і не пише з помилками.
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 21.10.2015, 08:44
{Видалено згідно Правил користування сайтом}
Відповісти
 
 
+1 # Гіcть 21.10.2015, 09:30
Спецом для вас Соломіє з архіву:

# Siegfried 24.01.2014, 13:31
На відміну від нас Сергій Скібчик на сайті не займається дурницями і не ховається за ніками або нереєстрованим ГІСТЬ. Це серйозна, відверта і чесна людина.

Сергій СКІБЧИК 28.10.2013, 11:51
Ми, журналісти, готові до конструктивних дискусій, а не до базарних суперечок.Гарно го дня.

Гість 28.10.2013, 15:28
З повагою до всіх,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.P.S.Готови й до конструктивних дискусій,а не до базарних суперечок.Гарно го дня!
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 21.10.2015, 09:56
Я Сергія знаю з тих часів, як він тільки він прийшов в редакцію. В той час він багато писав статей для мене і його манеру я добре знаю. Це коментувати я стала от тільки тепер, а читаю коментарі років три (інколи могла кинути якийсь комент як Гість). Та я зразу по манері зрозуміла, що Siegfried - Сергій Скібчик. Порилась в архіві і побачила, що цієї думки не лише я, є програмісти, які теж виставляли докази, що коментарі Сергій Скібчик, Siegfried, Веселий Кіт Вася і низка Гостей приходять з однієї ай пі адреси. До речі раджу Вам почитати статті Сергія в не місцевих, а інтернет-виданн ях, і Ви побачите, що там зовсім різняться його вислови. :sad:
Відповісти
 
 
0 # Гіcть 21.10.2015, 10:05
Цікаве ось знайшов http://www.oporaua.org/news/2582-rivnenshchyna-hto-stojit-za-obmanom-vyborciv-u-155-okruzi?format=phocapdf
Відповісти
 
 
+4 # xosяin 21.10.2015, 10:15
Спеціально для "продвинутих" гостей і п. Соломії підказка: не треба бути програмістом, щоб вичислити ІР-адресу. Під кожним коментом є опції "Переглянути ІР-адресу" та "Бан ІР-адреси". Просто наведіть мишку на першу ліку -- і побачите ІР-адресу, з якої пишуть коментарі. Тобто можна спокійно звіряти скільки користувачів сайту виходять під різними іменами
Відповісти
 
 
+4 # Administrator 21.10.2015, 10:46
Зайнялись розслідуванням? Ну-ну ;-)
А Ваших "програмістів" можна вже списувати як профнепридатних , якщо вони не розбираються навіть в таких речах, як динамічна та статична IP адреса. 8)
А якщо серйозно, то шановна Соломія, а також усі користувачі та дописувачі - в зв’язку із збільшенням у коментах так званого "офф-топу", адміністрація сайту розглядає можливість ввімкнення жорсткішої модерації та правил реєстрації на сайті, а також заборону коментування НЕЗАРЕЄСТРОВАНИ М КОРИСТУВАЧАМ!
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 21.10.2015, 10:52
Хоч на Соловки не відправите? Чи будете як Однокласники відключили донецьких користувачів, які активно висловлювались за Україну. Даеш демократію. :lol:
Відповісти
 
 
-4 # Соломія 21.10.2015, 11:00
А взагалі, дивись, щоб без хліба не залишився. А то ми об'єднаємося, попросимо технічну підтримку в Хоружого, та як забабахаємо свою незалежну інтернет газету. :P
Відповісти
 
 
+4 # xosяin 21.10.2015, 11:09
Це пряма погроза редакції сайту? Ще й до влади не прийшли, а вже погрожують. Виростили нових януковичів, со[ЦЕНЗУРА] і царів...
Відповісти
 
 
-5 # Соломія 21.10.2015, 11:34
По-перше, не редакції сайту, а адміністратору, по-друге - не погроза, нагадування, що світ не стоїть на місці, і настануть часи, коли polissya.net не буде единою інтернет-газето ю регіона, по-третє, я ж не винна, що у нас лише "Інтертех" займається необхідним обладнанням. Відкрийте ви подібну фірму, то прийдем до Вас за підтримкою :lol:
Відповісти
 
 
+8 # Administrator 21.10.2015, 11:16
"Челобитную писать вздумали" (с)? 8)

По темі:Об’єднуйте сь, просіть, робіть. Мені, особисто, все рівно. Я виконую свою роботу. А Ви свою? Не факт. Та ще й втручаєтесь в чужу.

А тепер, звиняйте, маю працювати.
Відповісти
 
 
+4 # Гість 21.10.2015, 13:42
Хі-Хі, а ти давно на сайті інтертеху чи райадм. була??? там повний занепад.... так що біжи бігом до В.Х. , пиши челобитную, може забере тебе в свій прес центр чи де інде для піару.
Відповісти
 
 
+5 # Siegfried 21.10.2015, 11:24
Та ладно, Вам... Лишайте все як є. Дозвольте нам бавитися і надалі. Лише матюки модеруйте. І нас не здавайте хто є хто. :-)
Відповісти
 
 
+5 # xosяin 21.10.2015, 12:52
А чому тільки тепер коментувати стала? Дозріла політично чи хтось допоміг (проплатив)? З чого така активність саме перед виборами, га? Неважко здогадатися, хто за цим стоїть -- дуже груба робота. Спішать...
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 21.10.2015, 12:58
Це брудні технології, звинувачувати кожного, хто критикує, що йому заплатили. Вам так не здається?
Відповісти
 
 
+4 # xosяin 21.10.2015, 13:09
А звинувачувати людину в тому, що вона не казала, на основі вирваних із загального контексту слів, -- це, значить, нормально?
Мова йшла у статті про журналістику, очевидно, про загальну тенденцію занепаду районок, і тиск з боку влади називався як одна із причин. Але там не йшлося про особисту позицію автора не писать гострих матеріалів. То як трактувати вашу подачу? Яка це критика? (Критика — розгляд якогось явища, предмета, особи; його аналіз та оцінка згідно з існуючими нормами, масштабами, цінностями). Інакше, як тролізмом ЦЕ не назвеш.
"И она еще борется за звание человека высокой культуры быта!.."
Відповісти
 
 
-4 # Гіcть 21.10.2015, 13:09
чогось так мало лайкають редактору,чи не тому що всі над здачею газети працюють? завтра почнеться..... це і є найбрудніші технології,коли журналісти (і редактор) ідуть в депутати і піаряться,звину вачуючи всіх і вся в бруді..
Відповісти
 
 
+1 # Гіcть 21.10.2015, 09:37
# xosяin 13.03.2013, 10:14
І що робити? Знов усі на вибори? На зміну одним ....... прийдуть інші ...... Нічого не поміняється. Суєта суєт...

то для чого на вибори йдеш???
Відповісти
 
 
-1 # Гіcть 21.10.2015, 09:45
я теж знайшов як любязно звертається до "шефа" німець

# Siegfried 25.07.2013, 18:16
Ох, пане господаре,(xosяin)....

# Siegfried 16.12.2013, 13:15
Поставив xosяinu, котрого поважаю, анлайк...

а звідки він знає,що хозяїн анлайк поставив? мабуть і за робочим столом разом.
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 21.10.2015, 10:20
А ще прикольно:
# Гість 24.01.2014, 12:52
Як швидко Siegfried відповів на мій коментар наштовхнуло мене на думку, що Сергій Скібчик і Siegfried одна людина. Задала в пошуку ці два слова разом і ТАДАМ. Так думаю не лише я. Друкую комент до іншої статті на цьому сайті: # Тигр 29.10.2013, 01:46
Дорогі Володимирчани та гості сайту! Проаналізувавши техніку письма, стилістику, в чому і Ви можете переконатисяя прийшов до висновку, що веселий кіт Вася, Siegfried, xosyin, lavr, admin та деякі Гості сайту він же Сергій Скібчик, який "ніякого відношення до сайту немае (сам писав)" мае відношення, і своею брехнею і надуманими коментарями вводить нас в оману! Прохання засновників газети і сайту звернути на це увагу і прийняти відповідні висновки! Це ЖАХ!!!
І ось сам Сергій підтверджує слова Тигра.
# Сергій СКІБЧИК 24.01.2014, 13:30
З Тигром хоч можна було полемізувати, він міг перевірити технічні деталі і сам визначити чи з однієї IP-адреси надіслані повідомлення, чи з різних. А з вами навіть сперечатися не буду: марна річ. Бо ви не самі думаєте, аналізуєте техніку письма і стилістику, а користуєтесь чужими думками, повторюючи їх як папуга. Тисячу відвідувачів за минулу добу -- і це все одна людина?!!! Значить, я Шіва...
Відповісти
 
 
+8 # Гість 21.10.2015, 13:39
Лєнко, здам тобі одну інфу для твоїх збочених роздумів. Lavr - не Скібчик, геть і близько ні. Ця людина тобі зовсім незнайома, його знаю тільки Я. 100% не Сергій і Зіфрід, бо теж знаю його. так що обшибочка вийшла...Краще картоплю чи гречки у волонт.центр занеси замість патякання.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 21.10.2015, 10:16
Агов! Активісти !Принесіть картоплі картоплі дітям !Ще збирають!
Відповісти
 
 
+4 # Гість 21.10.2015, 16:52
...і рулон клейонки на бліндажі!!!!!!! ! а-ну-но,активіс ти!!!!!!!
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 21.10.2015, 10:49
А взагалі, те що Сергій Скібчик ніколи не буде порушувати гострі теми він сказав ще у 2012р. у статті "Клуб аристократів чи любительські об'єднання":
"Завдяки повному бюджетному забезпеченю в редакціях комунальних видань не має особливої потреби вивчати кон'юктуру сучасного медіаринку, змінювати дизайн, формат і колірність. Періодичні намагання новообраних голів міських та районних рад перетягнути на себе ковдру, вплинути на редакційну політику, економічні "репресії" нівелюють у журналістів бажання порушувати гострі теми. Мовляв кусати руку, яка тебе годує?old.nsju.org/uploads/archive/2012/2/nomer_2012_2.pdf
Відповісти
 
 
+4 # xosяin 21.10.2015, 11:57
Заходив по посиланню, читав. Де там таке написано? Звичайна спроба об'єктивного аналізу занепаду комунальних районних газет, без голосних "заяв", які побачила ваша буйна уява
Відповісти
 
 
0 # Соломія 21.10.2015, 12:27
Кінець 6ст. - початок 7см. Я ж дослівно процитувала, чи ви хочете сказати, що це про газети Зарічного, в нас ні-ні. В нас все гарнесенько і чудернесенько?
Відповісти
 
 
+6 # Соломія 21.10.2015, 12:28
{Видалено згідно Правил користування сайтом}. Автору виноситься публічне попередження за недотримання етики спілкування, перехід на особистості та образи, а також за офф-топ (відхід від теми обговорення
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 21.10.2015, 13:08
В чому образа? В питанні на яке Сергій Скыбчик можне відповісти лише я так думаю, або я так не думаю, а написав щоб стаття була гарнішою?
Відповісти
 
 
+1 # xosяin 21.10.2015, 12:48
Насправді цитата вирвана із контексту статті і не відображає суті месиджу автора (Скібчика). Це брудні технології, Соломіє
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 21.10.2015, 13:02
То ви пишете, що цих слів нема в статті, то ми не првильно зрозуміли. А що ж хотів сказати автор? І чому Ви, а не автор пояснює, що ж стоїть за словами, чи Ви і автор одне лице?
Відповісти
 
 
+3 # xosяin 21.10.2015, 13:14
З автором полемізуйте самі, тет-а-тет, скільки завгодно (як бажаєте, дам його тефон: 03634-2-58-65). А тут почали обговорення публічне, отже, дискутувати з вами може будь-хто. І мова не про слова (де написано, що це його особиста позиція?), а про суть проблеми, теми, суть статті
Відповісти
 
 
+5 # Гість 21.10.2015, 13:23
Лєнко, вже відлізь від компа да біжи повзунки закуповувати, а то збанкрутієш, поки сваритимишся з Скібчиком. а потім будеш його винуватити в цьому. ти вже набридла, як гірка редька!
Відповісти
 
 
-6 # Соломія 21.10.2015, 13:40
Так, а як я закуплю без компа? От без компа я точно збанкрутію :-*
Відповісти
 
 
+16 # Гість 21.10.2015, 13:08
Аж плакати хочеться .Для кого сайт? Для кого обговорення?То вже зберіться разом,тож видно що знайомі,тихеньк о в "ЧІЛІ" і розберіться!
Відповісти
 
 
0 # Siegfried 21.10.2015, 17:41
О! Оце класна пропозиція. Та й поїсти "з рук" Оксани Ковалець і отих красунь що поруч з нею - zer gut!
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 92 гостей на сайті