Авторизація

HomeНовиниВ РайоніУвага! Радіоактивна риба в Білому озері! (виправлено)

Увага! Радіоактивна риба в Білому озері! (виправлено)

( 2 Votes )

Як уточнив начальник Кузнецовського міськрайонного управління ГУ СЕС в Рівненській області Василь Степанчук, 17 червня кузнецовські рибалки принесли на дослідження щуку, виловлену в Білому озері. За результатами радіологічного дослідження вміст Цезію-137 в дослідженій рибі перевищував норматив у 2,5 рази.

Аби бути певними в якості свого улову, пропонуємо рибалкам виловлену рибу з різних водойм району здавати на радіологічне дослідження в санепідемстанцію.

Вл.Інф

 

Коментарі   

 
+2 # Гість 23.06.2014, 14:09
Нічого нового... Забруднення води в річці Стир перевищено в сотні разів,а то риба в 72 рази більше міститиь в собі Цезію -137. Випатрошити ту щуку,начинити спеціями та на сковорідочку,жа рити потрібно на оливковому маслі поки шкірка не стане коричневою,а тоді гаряченьку посипати зеленню,викласт и на порцелянове блюдо і пригостити,ну наприклад.....О , Активіста!
Відповісти
 
 
+4 # Активіст 23.06.2014, 17:54
Із задоволенням! Висилайте всі посилки, що не з'їм, то понадкушую :lol:
Відповісти
 
 
+7 # Гість 24.06.2014, 08:41
Справжній украінець!
Відповісти
 
 
-2 # Активіст 23.06.2014, 21:40
І ще: прошу Гостейякось ідентифікуфатис ь, бо хощущо-небутьна писати, та боюсь нормальн х гостей образити. Наприклад: Гість1, Гість-нормальни й, Гість-православ ний сектант...
Відповісти
 
 
-6 # SoloUkraine 24.06.2014, 13:51
Ми діти Чорнобиля - нас цим не налякати...
Відповісти
 
 
+2 # Гість 25.06.2014, 07:50
Точно! Ти дитя Чорнобиля.
Відповісти
 
 
-2 # Надія 24.06.2014, 07:03
А вони хочуть щоб їх всіх за одного сприймали.Так більше уваги
Відповісти
 
 
+5 # Made in UA 24.06.2014, 14:04
Майже 30 років їмо таку рибу, і ще більше їсти будемо. Хоча не будемо, скоро штунди все "виутюжать"
Відповісти
 
 
+7 # Гість 25.06.2014, 07:59
Та все тут просто. В Кузнецовську всі цезануті.Кожноі неділі вони ідуть на Біле Озеро. І от якщо тисяч п"ять тих хто приіхав на озеро із Кузнецовська зроблчть пі-пі в озері ,то це приблизно по 500 мілілітрів на кожного,або 2,5 тони пі-пі в озеро.А бідна рибка цієі водички нахлебчеться от і результат у 2,5.
А може все таки це качка (утка),ну щоб менше на біле Озеро іздили?
Відповісти
 
 
0 # Сергій СКІБЧИК 25.06.2014, 15:50
Ні, качкою якраз було попереднє повідомлення про перевищення норми цезію у 72 рази. Саме його від нас і перепостили всі інші Інтернет-ЗМІ (начальник СЕС казав, що більше нікому цього не розповідав). Потім результати ще раз перевірили за допомогою фахівців АСКРО і знайшли помилку, про що одразу повідомили нас. Тоді ми на сайті зранку все підправили, а Інтернет так і далі поширює фактично фейкову новину. Шуму наробили...
Відповісти
 
 
0 # Гість 26.06.2014, 08:00
Я ж і кажу качка (утка).От жовта преса галасу наробила! :lol:
Відповісти
 
 
-2 # Активіст 26.06.2014, 19:22
Не треба спихати, ніби то якась жовта преса. В нежовтій пресі, перш, як друкувати інформацію - перевіряють правдивість. Так що хто жовта, а хто зелена ще постперечатися треба.
Відповісти
 
 
-1 # Депутат 26.06.2014, 13:23
Утка-уткою, а для чого ото було взагалі друкувати це на весь світ? Тут і так допроситися туристів в наш край важко, а після цього - просто буде неможливо! Нехай і в 2,5 рази, то для чого друкувати????
Відповісти
 
 
+4 # Гість 26.06.2014, 13:57
Ще раз запитую,а де анекдот від депутата?
Відповісти
 
 
-2 # Депутат 26.06.2014, 15:30
Будь-ласка:
Народ хоче всього дві речі:
Перше - щоб у країні не було ніякої корупції.
І друге - щоб дешево можна було обійти будь-який закон :)
Відповісти
 
 
0 # Гість 26.06.2014, 16:59
О, знову дурносміх від депутата. Не любить наш депутат ні наших президентів,ні наш народ.
Відповісти
 
 
-6 # Активіст 26.06.2014, 19:20
Як дзеркало суспільства анекдот :lol: прикольно...
Відповісти
 
 
+3 # Сергій СКІБЧИК 27.06.2014, 15:26
шановний пане Володимир!
Ви ж депутат демократичної партії, сповідуєте європейські цінності, в числі яких і свобода слова та право громадян отримувати інформацію про стан довкілля від посадових осіб. Невже було б краще, аби санепідслужба замовчала б дані про радіоактивно забруднену рибу? І це у водоймі, яка вважається найчистішою, де працює профілакторій РАЕС. Це наше з вами здоров'я, і треба тільки подякувати СЕС, що знову почали радіологічні перевірки якості продукції.
Чи ви за те, щоб правду про радіацію видавати дозовано: "своїм" усе (щоб, бува, не потравилися), а простим смертним -- чергову жуйку, що все добре, їжте рибу-ягоди-гриб и-молоко, вони чисті? Туристи -- вони теж люди...
Відповісти
 
 
+2 # Активіст 28.06.2014, 00:18
А що санстанція всю рибу перевірила? Може то лише одна така? Може то треба глибше аналізувати інформацію, перш ніж подати "в 72 рази"? Ви думате, що на сході чесно воюють, але чи бачили ви інформацію, що компроментує нашу армію? Як кажуть в народі: сім раз відмір, один відріж. Бо коли було питання пташиного грипу, то ви писали, що "батьки не хочуть розголошення", то чому ж не написали відразу правду, бо люди які живуть посусідству - не люди??? Якби вони спілкуючись заразилися??? А це набагато небезпечніше ніж риба! Ваші подвійні стандарти вражають, прикриваєте свою задницю, на народ вам начхати! Бо цю рибу ми споживаєм і будемо споживати, доказом є коментарі наших дописувачів. Не будуть споживати туристи(вони ж люди) бо свято віритумуть, що вона отруйна, але ми ж живем і взагалі хто той стандарт придумав?? О Японія отримала дві ядерні бомби і нічого жувуть, і не гірше нас ісередній термін життя набагато вищий від нашого! Мабуть не в дозах справа, а в порядку продуктах харчуваня, що нам продають, в воді, яку саміж забруднюємо миючими засобами, в повітрі, що загазовуються вже давно списаних за кордоном авто! Ось скільки, Сергію, я знайшов вам матеріалів для майбутніх репортажів, що відлякати туристів від нашого полісся, а потім "досліджувати" чому цей турист до нас не йде! Ну да, щось я на "цензуру слова" перейшов, як можна! Напишіть будь-ласка скільки бере взяток суд, скільки прокурор, а скільки за кришу і посаду! Напишіть, від цього страждають населення нашого краю, вони теж люди.
Відповісти
 
 
-8 # Депутат 28.06.2014, 09:23
Шановний пане Сергію, я цілкоом підтрумую вашу позицію щодо інформування населення. І,мабуть,ви мене неправильно зрозуміли, тому так і відреагували.

Вважаю Вас досвідченим журналістом і професіоналом, і тому добре розумієте, що матеріал можна викласти сенсаційно та інформаційно. Я не погоджуюсь з Активістом про заборону друку матеріалу, люди мають знати правду, але матеріал було викладено сенсаційно, а інформаційно, це приблизно так:

СЕС постійно контролює вміст Цезію-137 в дарах лісів та водойм поліського краю. Більшість продуктів відповідає нормі, але на днях перевіркою встановлено в одній із риб перевищення Цезію-137 в 2,5 рази, тому СЕС радить вам перед споживанням на всяк випадок звернутися до рай СЕС за проведенням дослідження. Дослідження проводиться безкоштовно з 8.00 по 1700.

Тим "жовта" преса і відрізняється від інформаційних сайтів, що друкує сенсаційну інформацію, з метою максимального збільшення читачів і перепостів. Таким не має бути сайт комунальної власності www.polissya.net. Так, Ви стараєтесь подавати об'єктивно новини, але не в даному вмпадку.

Для прикладу нашу поліську страву: варену картоплю (до речі теж може бути потенційно небезпечна за вмістом Цезію) можна подати гарячою і холодною, і результат споживання буде різний, зрозуміло яку з'їдять. Так і інформацію. Я розумію, що рейтинг сайту необхідно збільшувати, але не вважаю що такою ціною.

Наприклад інформацію "Чи було згвалтування в Сошниках", абсолютно сенсаційна новина, бо інформаційна новина звучить приблизно так:

В селі Сошники громадянин 1975 р.н. підозрюється в скоєнні
згвалтування громадянки 1994 р.н. Проводяться слідчі діі.


Все це я пишу не вам, бо ви це самі краще мене знаєте, бо кожен має робити свою справу професійно, я як депутат представляю своіх виборців, які голосували за ту політичну силу, що я представляв на виборах. Не мало не багато більше 1000 чоловік, вважайте це не моєю думкою, а тих десяти сотень людей, які, я надіюсь, підтримують в цьому мене.
Для цього і запроваджене депутатство, щоб хтось представляв певну частину (прошарок) суспільства. Ви ж Сергію представляєте лише свою думку, і вважаєте, що сумніватися в правдивості її не має право ніхто, навіть депутат, що представляє народ. Більше того Ви її таким чином і формуєте, тому прохання задумуватись не тільки про інформування, але й наслідки.


А наслідки такі: державний і місцевий бюджет витрачє кошти на
розвиток в т.ч. і рекламу туристичного бізнесу, "Бурштинового шляху", старається зберегти вузкоколійку, і тут є один чесний журналіст, який, до речі, отримує дотації із того ж таки місцевого бюджету і необережним розчерком пера "ріже правду-матку", мовляв, нема чого там на Полісся робити, там вся риба із перевищеним вмістом Цезію в 72 рази, дівчат гвалтують, дітей автомобілями збивають.

Не дивно було б це почути він сторонніх ЗМІ, але від Вас?! Мало того, що не перевірили неправдиву інформацію, а ще подали сенсаційно і не треба перекладати на когось вину, мовляв "жовта преса перепостила" треба визнати свою вину. Якщо депутат, який говорить від імені виборців помиляється, то його треба негайно переобрати, якщо ж журналіст, то - він заради інформування людей старається! На відміну від журналіста, що отримує заробітну плату, депутат працює на громадських (безкоштовних) засадах і жодної копійки з бюдету не отримує.

Одним таким непрофесійно сформованим меседжом можна перекреслити старання десятків людей відділу культури, десятки мільйонів потрачених коштів і а ще мільйони не отриманих перспективних доходів жителів району.

Я надіюсь на розуміння і правильні висновки. Бо мудрі люди кажуть, що розумній людині властиво помилятися, а не мудрій принципово захищати свої помилки.

З повагою Володимир.
Відповісти
 
 
-2 # Активіст 28.06.2014, 21:39
Ну да, от газета РВ так пише: http://www.rivnepost.rv.ua/showarticle.php?art=039597 зрозуміло і інформативно.

А ще замість "страшилок" написали б корисну інформацію, як вивести радіонукліди з організму, наприклад : http://www.rusnauka.com/12_KPSN_2010/Medecine/63055.doc.htm
Відповісти
 
 
+4 # Гість 02.07.2014, 16:03
А ти помовчи коли серйозні люди розмовляють :P .
Відповісти
 
 
-4 # Активіст 02.07.2014, 21:25
Можеш, щось толкове написати,то пиши а то "і сам не гам і комусь недам" :-*
Відповісти
 
 
0 # xosяin 02.07.2014, 12:06
Шановний пане Володимир!
Мені здається, тут меншою мірою вина журналіста, аніж Вам це здається. Ці всі претензії мабуть, більше стосуються чиновника, який подав неперевірену інформацію. Просто самі подумайте: яким чином журналіст чи депутат може перевірити вміст радіонуклідів у тій злощасній рибі (най би вона здохла ще малєнькою)? Ніяк, бо в даному випадку мова про специфічне обладнання і специфічні знання. А журналіст тут використав свою професійну функцію інформування громадськості. Добре, що це фейк, а якби була правда, то хай би люди краще знали її, аніж травилися, хіба ні?.. Зрештою, як тільки санепідстанція знайшла помилку, її одразу виправили журналісти.
П.С. Насправді навіть вміст цезію-137 у 72 рази понад норму не такий страшний, як вам здається, від того риба не світиться :)
Відповісти
 
 
+2 # Сергій СКІБЧИК 02.07.2014, 12:28
Пане Депутат, ви ж самі кошти розподіляли на сесіях, невже щось газеті таки дали з бюджету, а я про це не знаю???
Ми не знімаємо із себе відповідальност і (бо саме ми розповсюдили перші ту інфу), але й не почуваємось винними, бо це була офіційна інфа, озвучена на апаратній РДА, а не якась сенсація базарна.
Зрештою, право на помилку є у кожного. От минулого тижня дали інформацію про бронежилети для солдатів з Озера. Інформація підтверджена сільським головою с. Озеро, здавалася б, як її іще перевіряти, через голову РДА чи СБУ? А потім виявилося, що гроші на ті бронежилети збирали також і в Кідрах. Оскільки їх не згадали, то люди питають в ініціаторів: де гроші діли?
Після перевірки виявилося, що кідерців ... просто забули згадати. Через забудькуватість однієї людини страждають інші. Але чи є тут вина журналіста, який дійсно перевіряв інформацію? Розсудіть, якщо маєте сміливість, як тут бути і кого винуватити.
Головне, щоб винуватець вибачився перед людьми, яких підставив, вважаю, а газета дасть уточнення. Чи й тут нам посипати голову попелом?..
П.С. Ходіть до нас консультантом з питань етики й моралі журналістської діяльності (на громадських засадах). Заодно й пізнаєте ціну журналістського хліба. Це серйозна пропозиція, без сарказму і образ, пане Володимир. Включимо вас у редколегію і будете вирішувати долю гострих, скандальних чи сенсаційних матеріалів.
Відповісти
 
 
+6 # Депутат 02.07.2014, 17:33
Пане Сергію. Рішенням районної ради №366 від 04.03.14 р. прийнята Програма підтримки районної газети "Володимирецьки й вісик" згідно якого "п.2 Фінансовому управлінню райдержадмініст рації при формуванні районного бюджету на відповідні роки в межах фінансових можливостей передбачати необхідні кошти на реалізацію Програми." , а це суми - 176 тис.грн і 184 тис.грн. за 2014 і 2015 роки відповідно. http://volodrr.rv.ua/index.php/site-map/rishennia-raionnoi-rady-vi-sklykannia/979-pro-programu-pidtrimki-rajonnoji-gazeti-volodimiretskij-visnik-na-2014-2015-roki Якщо державний чи місцевий бюджет, по причині свідомого доведення держави до банкруства, не в змозі виконувати забезпечення фінансування програми, то це інше питання. Бо нині, наскільки я знаю, практично фінансуються лише захищені статті. Повірте, і я і багато хто із колег очікують оплату заборгованості бюджетних коштів за надані послуги і товари минулих років, тим більше за поточний рік. Тут можна лише один одному поспівчувати, ну і звичайно запастись оптимізмом на швидке вирішення даної проблеми.

Щодо ситуації з про збір коштів на бронежилети, то однозначно відповісти важко, тому, що потрібно володіти повною інформацією, а не її частиною. Я думаю вирішення цієї проблеми лежить в площині кваліфікації співробітника. Ви пишети "дали інформацію". Хто дав? В якому вигляді? Якщо просто хтось сказав, то це зрозуміло чому виникла помилка: хтось сказав - хтось недочув - хтось забув - хтось подав неправдиво. На мою думку винного тут годі й шукати.

Важливіше інше: як зробити, щоб в майбутньому це не повторилося. Один із способів - інформацію з першоджерела треба записувати (тоді точно не забуде), якщо є можливість, щоб першоджерело написало на аркуші ще й підписалось (це використовують скажемо в міліції при написанні заяви про правопорушення, щоб потім людина не відмовилася від своїх слів) тоді вже вина буде не на журналістові, бо в нього буде письмове чи звукове підтвердження.

Тому, якщо цього немає, то і новина "з вуст в уста" це не більше, як плітка, можливо і правдива. Якщо людина сказала інформацію і не підтверджує її скажем письмово чи голосовим коментарем, то чи варта ця інфомація взагалі уваги? Навіть, якщо вона корисна і правдива, бо вона приречена бути "спотвореною".

Першоджеролом може бути і сам журналіст, якщо він особисто був свідком тієї чи іншої події. В цьому випадку письмове підтвердження не обов"язкове.

Інформації, що вами надана, на мою думку недостатньо, щоб зробити висновок "хто крайній". Тому, якщо цей короткий алгоритм допоможе вам розібратися в непростих журналістських ситуаціях, я буду цьому тільки радий.

П.С. Дякую за пропозицію працювати консультантом, та без сарказму і образ скажу, що кожен має займатися тим, в чому він професіонал, а значить найкращий. Нажаль я не журналіст, і навіть не "мовник", а математик, тому інколи пишу з помилками, то який з мене "консультант журналістської діяльності".

Читаючи коментарі до Ваших журналістських матеріалів, інколи можна прочитати хорошу думку чи пораду щодо написання матеріалу, але, чомусь ці думки залишаються без уваги. Думаю, що кількість дописувачів на сторінці www.polissya.net буде лише рости, а значить і порад цікавих буде багато. Так, що раджу проводити відкриті консульації, народ долучатиметься до обговорення, бо ми ж хочемо, щоб в державі було все прозоро. Чи не так?
Відповісти
 
 
+4 # Гість 03.07.2014, 14:20
Мудро.Але якщо особа пхалася і допхалася до крісла депутата (будь якого рівня) то про етику і мораль казати вже не варто.А ви його консультантом. Курей пасти йому редакційних!(Це ті кури які гребуться на вулиці біля редакціі в смітнику) :lol: А він що, справжній депутат ,чи тільки прикидається?
Відповісти
 
 
+3 # Siegfried 03.07.2014, 14:51
Мабуть, таки, не курей, а качок... інформаційних.
Відповісти
 
 
+4 # Гість 02.07.2014, 16:02
А ще традиційого анекдотика від Депутата.Щось стали забуватися шановний. :P
Відповісти
 
 
+1 # Гість 21.07.2014, 16:45
Наступного разу просимо всіх рибалок району виловлену рибу тарабанити не в санстанцію, а до пана Депутата, в Інтертех. Тоді і депутат хоч щось зробить для своїх виборців (в нього ж є всякі радіологічні прилади, спектрометри, дозиметри і т.д.), і народ матиме відповідальну інформативну матеріалу. А то бач які сенсації творять, гади, дозиметра їм шкода купити, журналюгам...
О, до речі, в Інтертесі є дозиметри?
Рибу там пoміряти, гриби, молочко...
Відповісти
 
 
+2 # Депутат 21.07.2014, 17:02
Хороша пропозиція. Непогано було б організувати пункти, які надавали б послуги схожі до тих, що надають державні установи. (можливо тоді помилки не виникло б, як у випадку із державним) Уявіть, щоб в нас була приватна: лікарня, санепідемстанці я, пожежна. Тоді, можливо, зросла б конкуренція, що було б на користь пересічним мешканцям. Ми раніше якось жили без приватних продовольчих магазинів, без підприємців на базарі, без приватних мобільних операторів, без приватних маршруток і автобусів, без приватних банків, і якість життя була (на мою думку) гіршою. Але для цього потрібні неабияки інвестиції і платеспроможний покупець. Надіюсь це майбутнє не за горами?
Відповісти
 
 
-3 # Гість 22.07.2014, 08:08
Так,згоден з Вами шановний пане Деп.Конкуренція між державою та приватником звичайно зросте,але тільки по встановленню ціни на послуги,і то що раз то вищоі,і користь від того звичайно буде комусь. От тільки не пересічним мешканцям про яких Ви так піклуєтеся.Ви вже стали справжнім слугою народу,обіцяєте і пропонуєте,а не виконуєте. Зокрема обіцяли собак розігнати, а вони як бігали так і бігають.Тепер он за створення пожежноі беретеся. Подивимося що у Вас вийде.До речі,а де традиційний анекдот від депутата,Ви так любите іх розповідати,а ми могли б просто посміятися з Вас. Ой,перепрошую,н е з ВАС,а з анекдота.
Відповісти
 
 
-11 # Депутат 22.07.2014, 14:28
Ще ніхто нічого не створював і не робив (маю на увазі приватні установи описані вище), а Ви вже придумали що "ціни можна встановлювати щораз вищі" і шкодуєте, що "буде користь комусь, а не вам" :-) Це викликає посмішку.

Ви , мабуть, під "шаблон" всім депутатам пишете про депутатів, що "обіцяють і пропонують". Особисто я Вам нічого не обіцяв і тим більше не пропонував, тим більше розганяти собак :-*

Тому, буль-ласка: давайте щось розумне писати чи пропонувати. Якщо Ви дісно прагнете змінити щось на краще, до давайте змінювати, а якщо просто хочете собі зробити щось приємне, ображаючи когось, то не бачу сенсу взагалі Вам в подальшому відповідати.
Відповісти
 
 
-5 # Гість 22.07.2014, 16:15
Вмієте ж Ви пане Деп.перекручува ти сказане кимось.Але це не головне,а головне про що я просив Ви свідомо просто упустили. Я про анекдот.Просимо (оплески). :lol:
Відповісти
 
 
-4 # Депутат 23.07.2014, 08:51
Знаєте, пане Гостю, зараз не до сміху. Кожного дня гинуть люди на сході, захищаючи нашу країну, а вам веселитись захотілось. :cry:
Відповісти
 
 
0 # hope 23.07.2014, 13:13
Я думаю, що Володимирецьком у району, до сміху. Кожного дня працюють бари, їздять мотоцикли, ввечері вийти не можна, всі п'яні, всім весело...
Відповісти
 
 
+2 # Гість 23.07.2014, 13:47
Тут все просто, якщо "патріот" - то не до сміху, а якщо "iдiот", то ... ну що поробиш.
Відповісти
 
 
-1 # Гість 23.07.2014, 13:50
А ХТО ПОЧАВ,шановний пане Деп.?
Відповісти
 
 
-4 # Депутат 23.07.2014, 15:34
Що саме "хто почав?", шановний пане Гіс.? Анекдоти на сайті і в минулому році користувачі писали, і на інших сайтах пишуть, і просто розповідають. Інтернет пише, що: вперше термін «анекдот» вжив Прокопій Кесарійський у книзі «Таємна історія» (550 рік) Мабуть він і почав...
Відповісти
 
 
0 # Гість 24.07.2014, 08:15
Ну Деп. Ви і грамотний,аж страшно,а мого простого питання так і не зрозуміли.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 156 гостей на сайті