Авторизація

HomeНовиниКриміналВ Озерцях браконьєри спалили живцем головного свідка злочину?

В Озерцях браконьєри спалили живцем головного свідка злочину?

( 13 Votes )

За повідомленням сайту Преса України, 25 листопада на Рівненщині злочинці-браконьєри спалили живцем двох людей. Один із них фігурував свідком у кримінальному провадженні. Попередньо загиблий отримував погрози від злочинців, а сьогодні, очевидно, вони виконали обіцяне.

Bвечері у селі Озерці Володимирецького району згорів будинок, у якому знаходилося двоє чоловіків - 62-річний Іван Апончук та 50-річний Іван Савонік. Односельчани загасили пожежу, проте будинок згорів дотла. На місці виявлені два обгорілих трупи. Наразі на місці події працюють правоохоронці.

Варто відзначити, загиблий у пожежі Іван Апончук був головним свідком нещодавно відкритого кримінального провадження проти місцевих браконьєрів.  В останні дні від них Іван отримував погрози.

Місцеві жителі бачили, як у бік хати Івана Апончука рухався автомобіль, у якому знаходилися браконьєри-злочинці Олександр Котлярчук та Валерій Мельник.

Зазначимо, 15 листопада Іван Апончук став свідком вбивства лося групою браконьєрів, серед яких були й Олександр Котлярчук та Валерій Мельник. Наразі по цій справі триває розслідування.

Днями відбулися збори у Рівненській обласній організації УТМР, де браконьєр Олександр Котлярчук погрожував голові Озерецької первинної мисливської організації та свідкам злочину, мовляв «якщо не позакриваєте роти, то вам не жити». Очевидно, сьогодні злочинці вирішили виконати обіцяне.

Варто відзначити, Олександр Котлярчук користується не найкращою репутацією серед місцевих.  Він неодноразово відзначався злочинним діяннями.

Джерело: uapress.info

 

Матеріали по темі:


 

 

 

Коментарі   

 
-1 # myolazhuk2014 26.11.2014, 15:17
от (ЦЕНЗУРА)ї (ЦЕНЗУРА)н*і (ЦЕНЗУРА)юг*
Відповісти
 
 
-10 # Гість 26.11.2014, 19:16
:o накрило? :lol:
Відповісти
 
 
+2 # Гість 30.11.2014, 23:40
мені не подобається :lol:
Відповісти
 
 
+9 # Гість 26.11.2014, 15:36
То чого воно ще не під арештом, а їздить і людей палить, коли навіть кримінальне провадження відкрито?
Відповісти
 
 
+18 # Гість 26.11.2014, 18:03
цікаво, а звідки така інформація ще й так детально і оперативно? чи не проплачена це стаття конкурентів чи ворогів чи ще когось там? Нічого проти не маю, але зазвичай спочатку хоч чутки пройдуть, а потім пишуть, а тут ввечері пожежа, а на ранок вже стаття...
Відповісти
 
 
+8 # Гість 26.11.2014, 19:23
Олександр Котлярчук, людина, яка користується авторитетом і повагою серед мисливців і односельчан. Статейку, яку надрукувала пані Наталія можна назвати одним словом-божевілл я, бо все, що викладене в ній не відповідає дійсності. Ця журналісточка хоче зробити сенсацію на смерті двох людей. Щоб вважати когось злочинцем, потрібно оперувати не спростовними доказами, а не обливати брудом чесних і порядних людей. Хто є браконьєром в с. Озерці потрібно запитати у пані Наталії, я думаю, що вона може відрізнити дичину навіть на смак. Щодо кримінальних проваджень, то це компетенція міліції. Але насмілюся нагадати,що таке провадження є проти голови первинної мисливської організації УТМР с. Озерці за жорстоке побиття людини, а не проти Котлярчука Олександра і Мельника Валерія.
А вся ця катавасія робиться з однією метою - витягнути за вуха з болота одного, а втопити інших. Правда переможе! СЛАВА УКРАЇНІ!
Відповісти
 
 
-6 # Гість 28.11.2014, 18:45
Олександр Котлярчук, людина - "авторитет", давно повинна сидіти в юрмі, і не тільки за браконьєрство!! !
Відповісти
 
 
+8 # natalik 26.11.2014, 21:22
А хто пані Наталії дав право називати Котлярчука О. браконьєром? Олександр є мисливцем з багаторічним досвідом, на цілком законних підставах займається полюванням, користується авторитетом серед справжніх мисливців і односельчан. Безумовно, пані журналістка знає, хто такі браконьєри, навіть може відрізнити на смак різні види дичини. А обвинувачення, які вона висуває, є абсурдними,боже вільними, намаганням створити сенсацію на смерті людей. Наскільки відомо, то кримінальне провадження відкрито проти голови Озерецької первинної мисливської організації УТМР, щодо жорстокого побиття мисливця, а не проти Котлярчука і Мельника. Не розібравшись у справжніх причинах пожежі, не обливайте брудом невинних людей, для цього є відповідні органи. Правда переможе!
Відповісти
 
 
-10 # SOBR 26.11.2014, 21:53
Паравда не переможе бо ви ії вже купили!
Відповісти
 
 
+12 # natalik 26.11.2014, 22:43
"Паравда" точно не переможе, а правда переможе. За скільки продали совість?
Відповісти
 
 
+6 # Yana_Ishchyk 27.11.2014, 20:36
Дуже автор статті оперативно працює. Правоохоронці ще ледве встигли приїхати на місце пригоди, а стаття уже є, і є винуватці злочину. Нелогічно виглядає.Це наклеп чистої води.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 27.11.2014, 21:01
У так названної журналістки "Наталії Світанок"ще є час скасувати статтю. Треба достовірні факти,для того,щоб обвинувачувати людей в криміналі. По ній самій плаче стаття 151 про неправдиві обвинувачування , тобто "Наклеп у творі, що публічно демонструється, в засобах масової інформації або в мережі Інтернет". Односельчани знають Олександра Котлярчука, як хорошу і чуйну людину. Із подачі людей,які хочуть відібрати мисливські угіддя зфабрикована ця стаття. Їх фамілія і імена знають всі люди в Озерцях. Якщо комусь інтересно,я озвучу.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 28.11.2014, 10:10
Не махай трусами, сказав - зроби! Обіцяні імена в студію, тоді побачимо чия правда! Чи може "жим - жим"...
Відповісти
 
 
-4 # Гість 30.11.2014, 18:59
як хорошу і чуйну людину кажете? а в чому ж вона проявлялася? може в тому шо ружями розмахував на сельчан? чи кражами які він не один раз робив?
якщо такий герой то хай іде в АТО і там порозмахує і проявить своє геройство!!! може там його навчать як тра на світі жити!
Відповісти
 
 
+4 # Гість 27.11.2014, 21:18
У так названної журналістки "Наталії Світанок" ще є час скасувати цю статтю. По Законодавству України вона сама попадає під ст.151 "Наклеп", тобто "Наклеп у творі, що публічно демонструється, в засобах масової інформації або в мережі Інтернет".В селі всі знають Олександра Котлярчука, як відповідальну за свої дії людину.Також всі знають імена і фамілії тих людей, які своїми витівками в сфері масової інформації хочуть довести людину до відчаю і зробити соє чорне діло. Якщо комусь інтересно, я можу їх імена озвучити. Кожен буде відповідати за содіяне, якщо не перед людьми, то перед органами, або навіть перед всевишніми.Саша , ми з тобою!!!
Відповісти
 
 
0 # Гість 27.11.2014, 21:37
test
Відповісти
 
 
+8 # Гість 27.11.2014, 21:37
По так названій журналістці "Наталії Світанок"плаче ст.151 "Наклеп", тобто "Наклеп у творі, що публічно демонструється, в засобах масової інформації або в мережі Інтернет", Кримінального Кодексу України. Смілива дівчинка!В селі Озерці всі знають Олександра Котлярчука, як відповідальну за свої дії людину. Всі знають фамілії та імена тих людей, які під впливом неправдивої інформації хочуть зробити дійсно великий кримінал.Якщо комусь інтересно, я озвучу всі фамілії.Кожен із них буде відповідати перед органами, а може і перед людьми. Саша, ми допоможем,держись!!!
Спочатку наклеп. Потім натяк.
Тоді закон про хід думок!
Давайте зайве не патякать
І не навішувать казок.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 28.11.2014, 13:50
Умисне перешкоджання законній професійній діяльності
журналістів та/або переслідування журналіста за виконання
професійних обов'язків, за критику тягне за собою відповідальніст ь
згідно із законами України.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 29.11.2014, 19:07
ч. 4, ст. 45-1 Закону України "Про інформацію" передбачено, що "умисне перешкоджання законній професійній діяльності журналістів та/або переслідування журналіста за виконання професійних обов'язків, за критику, здійснювані посадовою особою або групою осіб за попередньою змовою, тягне за собою кримінальну відповідальніст ь відповідно до Кримінального кодексу України".
Відповісти
 
 
+7 # Гість 27.11.2014, 21:40
Спочатку наклеп. Потім натяк.
Тоді закон про хід думок!
Давайте зайве не патякать
І не навішувать казок,
Відповісти
 
 
-3 # ааааа 27.11.2014, 22:23
довічне ув"язнення світить!!!
Відповісти
 
 
+5 # Гість 27.11.2014, 22:27
Журналістка сама попадає під ст.151 "Наклеп".Всі її дані неправдоподобні ,тому що, є причина пожару і люди, які вказані в статті зовсім тут не причому. Олександр Котлярчук та людина, яка завжди відповідає за свої дії і в селі він дійсно користується авторитетом.Люд и, які ганьблять його ім'я в масовій інформації, хочуть зробити свої темні діла. І саме головне,що всі односельчани знають про кого іде мова.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 27.11.2014, 22:38
Довічне ув"язнення за наклеп? Лічи нерви,Валентина !
Відповісти
 
 
+1 # ааааа 28.11.2014, 21:21
шановний(на) для початку зареєструйтесь якщо новина написана на першій сторінці у Володимирецьком у Віснику я думаю головний редактор мав підстави так зробити!!!якщо це неправда думаю буде спростування!
Відповісти
 
 
-5 # Гість 28.11.2014, 11:03
І чому ж ти так Гість впрягаєшся,розп инаэшся за цих "чесних браконєрів,"мож е ти там був і знаєш,!!! Не потрібно за когось відповідати, ти за себе спочатку.... От судьбы не уйдешь!!!!!)))) ) А ти розкажи свою версію, чому люди загинули, тим паче із за попоредніх обставих із браконєрством! Від таких авторитетів і гинуть люди!!!
Відповісти
 
 
-3 # Гість 28.11.2014, 12:19
Судячи по цьому "дебошу" в коментах, журналістка попала в ціль.... :-)
Відповісти
 
 
-4 # Гість 28.11.2014, 12:54
Які всі бодрі і обізнані в юриспруденції. Сиділи б у своїй пісочниці і не мукали. Я тут дивлюся що багато хто був би радий новини по штибу: двоє пяниць зооріли в хаті із-за необережності. Це б точно влаштувало багатьох. І справа навіть не в тому. Навряд чи без втручання преси вдалося б добитися превірки версіі загоряння. Слідчі органи хочуть не хочуть, а тепер займуться тим чим зобовязані і за що отримують зарплатню з наших кишень.
Відповісти
 
 
+8 # Гість 28.11.2014, 14:03
Чому люди загинули? Тому що любили випити.От і все. І до браконєрства ніхто із загинувших діла не мав. А от Наталія Іванівна, яка написала цю статю, не знаю, як подивиться в очі односельчанам!! !
Відповісти
 
 
+8 # Гість 28.11.2014, 14:06
Я думаю, Наташа, не захоче після такого наклепу їхати в село. А як же ходити вулицями і дивитися людям в очі?
Відповісти
 
 
+3 # Гість 28.11.2014, 14:08
Найшли браконєрів і авторитетів в Озерцях? Із Вашої статейки всі сміються. Поїдьте,перевір те
Відповісти
 
 
-2 # Гість 28.11.2014, 14:23
Умисне перешкоджання законній професійній діяльності
журналістів та/або переслідування журналіста за виконання
професійних обов'язків, за критику тягне за собою відповідальніст ь
згідно із законами України.
Відповісти
 
 
-3 # Гість 28.11.2014, 14:24
Так, статтею 171 Кримінального кодексу України ( 2341-14 )
встановлено відповідальніст ь за умисне перешкоджання законній
професійній діяльності журналістів. Такі діяння караються штрафом
до п'ятдесяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадян або
арештом на термін до шести місяців, або обмеженням волі на термін
до трьох років. Переслідування журналіста за виконання професійних
обов'язків, за критику, здійснюване службовою особою або групою
осіб за попередньою змовою, карається штрафом до двохсот
неоподатковуван их мінімумів доходів громадян або обмеженням волі
на термін до п'яти років, або позбавленням права обіймати певні
посади на термін до трьох років.
Відповісти
 
 
-3 # Гість 28.11.2014, 14:25
Статтею 17 Закону України "Про державну підтримку засобів
масової інформації та соціальний захист журналістів" ( 540/97-ВР )
встановлено відповідальніст ь за посягання на життя і здоров'я
журналіста, інші дії проти нього та відповідальніст ь журналіста за
завдану ним моральну (немайнову) шкоду.
Разом з цим відповідальніст ь за скоєння злочину проти
журналіста у зв'язку з виконанням ним професійних обов'язків або
перешкоджання його службовій діяльності прирівнюється до
відповідальност і за скоєння таких саме дій проти працівника
правоохоронного органу.
Відповісти
 
 
-1 # Гість 28.11.2014, 19:18
Автор молодець! Підняла це мутне болото, заколочене в рамках однієї сільради....

А постраждалий злочинець, освічений, (у нього 4 класи місцевого ліцею) обомлів... а що сусіди скажуть?

Нічого, вони і так знають що воно .уйло
Відповісти
 
 
+9 # Milanija 28.11.2014, 19:45
Читаю це все,складається враження,що люди які замовили в пані Наталії,цю статтю самі вчинили злочин.
А Наталія ,з мого боку виглядає прям як "екстрасенс".Во на може не в те русло направила свої здібності!))
Відповісти
 
 
+3 # Milanija 28.11.2014, 20:21
Одного неможу зрозуміти,як так вийшло що міліції на місці трагедії ще не було,і ніхто ще незнав що там і як!А так звана журналюга все уже знала?І тим більше вже опублікувала статтєйку!?Одні тільки питання,а де узяти відповідді!!
Складається враження,що це якась помста для Сашка.Тому створюють усі ці вигадки .А за таке світить -срок!
Честь і гідність особи — об'єкти цілої низки злочинів. На захист честі і гідності особи спрямовані норми статей 125, 126, 1763., 1765, 189, 1891.
Стаття 125 передбачає відповідальніст ь за наклеп, тобто поширення неправдивих вигадок, які ганьблять іншу особу. Потерпілими від цього злочину можуть бути тільки фізичні особи, як живі, так і померлі, як присутні під час скоєння ганьблячого вчинку, так і відсутні.
Предметом наклепу можуть бути лише неправдиві, вигадані повідомлення, які ганьблять потерпілого.Так ими є різні вигадки,в тому числі і- про вчинення тяжкого злочину(про що пишеться в статті).Розгляд уваний злочин є умисним, оскільки винна діє з метою зганьбити потерпілого. Мотивами цих дій можуть бути різні спонукання (помста, заздрість тощо).
Усі в селі ,та в районі знають Сашка тільки з хорошої сторони,як люблячого чоловіка та батька,хорошого надійного друга.І ці наклепи,ніяк йому не завадать у подальшому житті!Хто поважав ,той і буде поважати його.
А правда рано чи піхно вийде,скільки клубочу не витись,а кінець буде.Тоді ми побачимо,як та журналюга буде себе та своїх спільників оправдовувати!! !А чи ще насправді вона нею є?Наскільки я знаю,вона журналіською діяльністю незаймається!На віть в тому колі не крутиться!
Правда переможе!
Сашко тримайся,все буде добре!
Ми з тобою!
Відповісти
 
 
-3 # Гість 30.11.2014, 18:50
отож бо й воно шо всі в селі і в районі знають вашого "хорошого" Сашка і ніхто не поважає це (ЦЕНЗУРА)ло. а про "хорошого надійного друга" ну це ви вже загнули :lol: а вони в нього хоч є?)) ну може на пальці одної руки назбираєця а більше то навряд. тільки паскудити вміє всім односельчанам ваш сашко, даже рідні. скільки собак перекрав у селі і перепродавав?! вже може до сотні доходить? чи це у вас "хорошим" називаєця?
Відповісти
 
 
+9 # Гість 28.11.2014, 20:39
Не треба чіпати невинних людей!!!живцем палять людей які причетні до великих проблем або грошей!!!А тих простих людей що можно було взяти?вони були алкоголіками,і це всі знали!!!не беріть на душу гріх і не звинувачуйте невинного чоловіка Котлярчук!!!
Відповісти
 
 
-5 # Гість 30.11.2014, 18:16
ну да, того й спалили бо знали шо там ніхто не захоче розбиратися і спишуть на те шо алкоголіки, а головного свідка прибрали з дороги шоб не мішав. але ж нема разніци хто чи алкоголік чи олігарх все рівно ЛЮДИНА!!! і ніхто не мав права забирати життя в них!!! Бог дав життя то Бог мав і забрати а не ці с(ЦЕНЗУРА)и!!!
Відповісти
 
 
-4 # Гість 28.11.2014, 20:56
Та у вас на Поліссі прям всі такі освічені, в адвокатурру документи не пробували подавати чи можливо в суд вершити правосуддя і "правду" відстоювати, поки ще не всіх там купили. Не пробували адокатами праювати, аж верне від того що такого хорошого Сашка пркривають одні лише "спідниці". Щось зандто багато прихилльниць у одного чоловіка, і він мабуть ще й люблячий зять, дядько чи що там, прям агел з небес спутився.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 29.11.2014, 11:38
Так, ми на Поліссі освічені. Дарма ви так про прикриваючі спідниці, ті жінки ж висловили свою думку і припущення з приводу справи. А Сашко можливо дійсно люблячий зять, дядько чи Хто там ( Що - то ж предмет, так?) А вершити правосуддя й правда будуть тільки судді.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 29.11.2014, 18:57
Який суд О_о этакий сами як слідчі органи? У них там бурштин замість мізків. Без всяких перевірок загиблих поховали і списали як завше на стандартні причини. Правда переможе!!! Жити по-новому!!!
Відповісти
 
 
+8 # Гість 28.11.2014, 22:06
На мою думку це наклип на нівчому невинних людей!!!
Звідки така детальна інформація пані Наталя?
і таких як автор цієї статті треба притягувати до кримінальної відповідальност і!!!!!!!
Відповісти
 
 
+1 # Гість 29.11.2014, 11:53
Вік спідниць та їх освіченість пропорціонально падає. Віват, полщуки, спиляли половину Полісся, понищили земляний і піщаний покров видобутком бурштину, вбиваєте червонокнижних тварин. І ви всі там винні. Сарни, тепер Володимирецький р-н в новинах, далі нищіть один одного, природу навколо, ви думаєте отримуєте прибутки? Іздите на іномарках, які раніше не могли дозволити мобі. Так от ви знищуєте в першу чергу себе. Чим потім годуватися будете? Розкуроченими бідними лісами?
Відповісти
 
 
+7 # Гість 29.11.2014, 21:36
Пані Наталя Вас мабудь Сашуня не ВИ(ЦЕНЗУРА)В і Ви через це поливаєте його грязю??
чому ніхто з міцевих не пише коментарі?
Мені здається що Вам забашляли і через якісь копійки, а може і з особистих мотивів Ви грузите на невинних людей!!!!
Відповісти
 
 
-3 # Гість 30.11.2014, 10:18
ЗУстрічне питання. Якщо Ви таке пишите то мас хось не виї....в? Хо про що говорить, те у того і болить, чи не так? ;))
Відповісти
 
 
+13 # Yana_Ishchyk 29.11.2014, 23:15
Та Саші всеодно на цю статтю. Він має залізне алібі. На момент трагедії його не було в Озерцях.
Відповісти
 
 
+7 # Yana_Ishchyk 29.11.2014, 23:21
І взагалі-то у статті згадано ще одного так званого " браконьєра" - Мельника. Чому його ніхто до уваги не бере, а все Саша-Саша...
Відповісти
 
 
+11 # timovey 30.11.2014, 12:57
25 листопада 2014р. в новинах Преси України повідомляли про загибель двох людей у пожарі в с.Озерці Рівненської обл. При цьому указували фамілії та імена , якби «злочинців» Олександра Котлярчука та Валерія Мельника, бравших участь у гибелі цих людей. Як уже відомо, ця статейка ганьбить їх імена, оскільки насправді вони зовсім не причастні до цих подій. Іван Апончук ніколи не інтересувався охотніми діяннями і не міг бути свідком вбивства лося. Просто двоє товаришів, Іван Апончук та Іван Савонік любили підвипити, із-за чого і сталася трагедія. В селі про це скаже кожен. Але при чому тут люди, яких імена зганьбили?
Пишемо спростування на цю дуже неприємну ситуацію.
Як уже знають всі односельчани, загинувші в вогні Іван Апончук та Іван Савонік були в нетверезому стані, так як були любителі «зеленого змія». Трагедія сталася в той момент, коли вище указаних осіб не було не тільки на місці трагедії, але і в самому селі. Правові органи уже зробили допит. Але діло зовсім не в них, бо початок історії зовсім другий.
В статті сказано про вбивство лося і про розборки в Обласній організації УТМР. Так чому ж виложили тільки погрожуючі слова Олександра Котлярчука, а другосторонніх ні? І при чому тут вище указані загиблі? Виходить якась неув”язка. Звідки Наталія Світанок брала факти? Кто їй розповів про пожар, про загиблих людей? А звинуватити окремих людей? Це можуть тільки правоохоронні органи, і тільки після слідства. Виходить, що українській пресі тоже можна загодити, може за гроші, а може близькими родинними відносинами! Бо мова іде про розподіл, а може і за кражу лісових угідь, якими володіють вище указані особи. Звичайно, Олександр Котлярчук не дозволяє дійсним браконьєрам ходити по угіддям в неуказані часи, стріляти в заборонених тварин. Він відповідає за порядок, бо вложив в свою роботу не мало часу і своїх коштів,( про це скаже кожен, хто проживає в селі), а такі люди, браконьєри мутної води як Сергій Гаврилюк, Володимир Євтушик та Сергій Кучик хочуть отаким способом зганьбити, очорнити душу людині, тільки із-за особистих відносин, і назбиравши кошти не чесним трудом відібрати угіддя. В той злощасний день, коли відбувалися події про вбитого лося, ці три особи побили односельчанина, Кучик Миколу Миколайовича, який знаходився на полюванні, зламали не один життєвоважний орган на його тілі, забрали 500$. Після тяжкого виздоровлення Кучик М.М. звернувся до правоохоронних органів, але ніхто до сих пір не відреагував на його заяву. Якщо є сумніви, і комусь дуже цікаво, кожна людина, там проживаюча, підтвердить цей факт. А якась «своя» журналістка, сестра одного із указаних браконьєрів дала відомості в інтернет, це звичайно не правильно. І дійсно правоохоронні органи будуть розбиратися, але уже з другими особами.

28.11.2014р. Дмитро Куніцин
Відповісти
 
 
-6 # Гість 30.11.2014, 17:08
Ахаха, який вибачте д.....об на полювання бере із собою иаку суму ще й в доларах, щоб від єгерів. Де логіка, що за ахінею ви тут несете? Або постраждалий хворий на голову або у нього все в порядку з фантазією...
Відповісти
 
 
-7 # Гість 30.11.2014, 17:55
1. а шо обовязково тра цікавитися охотніми діяннями шоб бути свідком вбивства лося? :lol:
2. ну да загиблі любили випити, але чогось раніше вони не спалилися а іненно зараз. не здається дивним?! чи може совпадєніє?))))
3. а де ж були ті вище указані? якшо вже кажете шо не було в селі то кажіть вже де вони були!!!
4. Кучику зламали не один життєвоважний орган? :o шось не помітив ніхто цього. кожного дня його сусіди бачили в нормальному стані.
500$??? :o а він шо на охоту долари з собою бере? нашо? а вони в нього хоч є?))) чи йому в Озірцах зарплату доларами платять?)) з його зарплатою мабуть довго збирав ті 500$ і ті забрали нігодяї айяяй :cry:
міліція не відреагувала на його заяву бо поняла шо сам казку сочінив
Відповісти
 
 
+12 # Гість 30.11.2014, 23:33
Шо ви тут всі розбазарились :lol:
Відповісти
 
 
+13 # Гість 30.11.2014, 23:37
розслабтесь малята, скоро новий рік, усіх з Різдвом :lol:
Відповісти
 
 
+4 # Гість 01.12.2014, 17:20
Ви ще до чих пір рахуєте Котлярчука злочинцем? Прикриваєте спідницю Налатії Іванівни?
Відповісти
 
 
+5 # Yana_Ishchyk 02.12.2014, 01:25
Мені здається, я одну людину " по почерку" впізнала))) Не використовуй так часто це жахливе слово- " тра". Тут лише лишилось побажати творчого натхнення так званій "журналістці" у її подальшій професійній діяльності. Сподіваюсь,вона буде не довготривалою.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 02.12.2014, 22:12
На цьому всьому відкланююся, приємно було спілкуватися. Все вищевказане прошу вважати гарячкою і брєдом. Перекрестився, бо надіюся що все це здалося. Усього доброго вашій пісочниці, піду в якусь іншу. З наступаючимим святами.
Відповісти
 
 
0 # Гість 02.12.2014, 22:38
ПРошу шановного модератора видалити мої останні коментарі наисані з пі дemail-а ю Дякую
Відповісти
 
 
+7 # Гість 02.12.2014, 23:18
А иожна зробити оті руки якісь більше чи дальше одне від одного, а то замість того щоб підтримати постійно попадаю на червону оту руку.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 52 гостей на сайті